Společnost KYOCERA Document Solutions Czech s.r.o. se od počátku svého působení na českém a slovenském trhu věnuje výhradně prodeji, technické podpoře a návrhu tiskových řešení laserových tiskáren, digitálních kopírek a multifunkčních zařízení značky KYOCERA. Nabízí svůj systém komplexní správy dokumentů, který zahrnuje všechny činnosti prováděné na firemních dokumentech, jako jsou například tisk, skenování, rozpoznávání textu nebo oběh či archivace dokumentů.
Key Account Manager
KYOCERA Document Solutions Czech s.r.o. je významným hráčem na českém trhu profesionálních technologií tisku, produkce obrazových i textových dokumentů a tiskového poradenství. Na českém trhu působí již od roku 1992. Do portfolia jsme zařadili také univerzální tiskové řešení MyQ, které umožnilo všem našim zákazníkům centralizovat a monitorovat tisková zařízení různých značek. Našim zákazníkům analyzujeme a navrhujeme vhodná řešení v oblasti archivace a oběh dokumentů.
Pro rychle expandující obchodní tým přímého prodeje Target Sales Department (TSD) hledáme kolegu:
- kterého baví vše, co souvisí s obchodem a obchodováním
- kterého zajímá obchodovat s hi-tech produkty
- který dokáže nadchnout své zákazníky pro inovativní koncepční řešení sestavených na míru jejich potřeb
- který si uvědomuje, že když dělá to, co ho baví, tak snadněji dosahuje plánovaných cílů a osobních úspěchů
- který ví, že když je úspěšný, má dostatek finančních prostředků na své potřeby a osobní cíle a život je pak snadnější a svobodnější
- který je přesvědčen, že silní jednotlivci tvoří ještě silnější tým
Všichni naši členové obchodního týmu rozumí a jsou v souladu s naší společnou vizí:
Víme, že jsme jiní a víme proč. Neustále pracujeme na osobním rozvoji, budujeme sebevědomý, trhem respektovaný, vysoce motivovaný tým profesionálů, který naslouchá našim zákazníkům a oni pak naslouchají nám.
Díky tomu plníme společné cíle a můžeme se následně o svém životě svobodně rozhodovat.
Pokud se i Ty s naší vizí ztotožňuješ, nabízíme Ti pracovat pro společnost, která:
- prodává produkty s jasně definovanou přidanou hodnotou a dokáže se odlišit od konkurence s jasně určenou strategií
- vždy hodnotí zaměstnance podle odvedeného výkonu
- podporuje pozitivní iniciativu každého zaměstnance
- garantuje osobní rozvoj na principu podpory silných stránek jednotlivců, osobního i týmového koučinku
- staví dlouhodobou filozofii na absolutní důvěře ve své zaměstnance
- využívá velmi efektivní informační nástroje
- aktivně vytváří příjemnou, pozitivně laděnou atmosféru a dbá na firemní kulturu
Náplň práce:
- aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
- péče o svěřené portfolio zákazníků a budování dlouhodobých dobrých vztahů a rozvíjení spolupráce
- analýza potřeb zlepšení práce s tiskovými dokumenty, potřeby tisku, kopírování skenování, faxování a digitalizace dokumentů
- vedení jednání se zákazníky, prezentace u zákazníků
- zastupování společnosti při výběrových řízení
- spolupráce při zpracování technické a komerční části nabídek a jejich prezentace
- svou činností podporovat ostatní členy obchodního týmu a tím napomáhá dosahovat stanovených společných cílů
- veškeré činnosti spojené s obchodními procesy, které jsou nezbytné, aby splnil osobní cíle stanovené nadřízeným
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (ekonomického nebo technologického zaměření výhodou)
- znalost anglického jazyka výhodou
- dobrá znalost práce na PC (excel, power point)
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- vysoké komunikační a organizační schopnosti
- schopnost týmové práce a vstřícného jednání s klienty
- ochota a schopnost dále se vzdělávat
Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení
- extra bonusové hodnocení dle výkonu a prodejní bonusy
- bohatý program zaměstnaneckých výhod
- mobilní zařízení, notebook a automobil i k soukromým účelům
- profesní růst
- mladý a týmový kolektiv
Pokud Tě naše nabídka zaujala, zašli nám, prosím, strukturovaný životopis a „motivační dopis“ ve kterém konkrétně uveďte, co a proč Tě oslovilo. Následně Ti pošleme návrh termínu konání informační schůzky.
Informace o pozici
- Společnost
- KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o.
- Adresa
- Českomoravská 2420/15a, Praha – Libeň
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Prodej a obchod, Obchodní zástupce, Key Account Manager, Business Development Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Českomoravská 2420/15, 19000 Praha – Praha 9, Česká republika