Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje. Působí zejména na trhu České republiky a Slovenska.

Účetní

  • Baví Vás účetnictví a hledáte novou výzvu?
  • Přejete si pracovat v přátelském kolektivu?
  • Pečlivost a zodpovědnost jsou Vaše dominantní vlastnosti?
  • Chtěli byste realizovat své nápady a pomoci zlepšovat naše procesy?
  • Těšila by Vás kromě rutinní práce i spolupráce s dalšími odděleními?
  • Přejete si být uznávaným členem týmu, a nejen položkou ve firemní hierarchii?

Pokud ano, máme pro Vás příležitost! Aktuální hledáme kolegyni/kolegu na pozici ÚČETNÍ. Přidejte se k nám a buďte členem týmu stabilní české společnosti specializované na oblast „security“ VAD/B2B působící především na trhu v ČR a SR.

Působnost: Brno

Základní popis

  • Zodpovědnost za správně vedenou účetní agendu,
  • evidence a kontrola tuzemských i zahraničních faktur a platebních příkazů,
  • účtování o majetku (evidence, zařazení, odpisy, vyřazení, inventury),
  • příprava a kalkulace DPH, KH a SH a všech souvisejících reportů,
  • vedení personalistiky včetně zpracování mezd a pracovních smluv,
  • spolupráce a komunikace s institucemi, vedením a auditory,
  • příprava silniční daně, srážkové daně,
  • spolupráce na přípravě DPPO,
  • zpracování účetních závěrek,
  • spolupráce při finančních auditech,
  • spolupráce při nastavování finančních procesů a systému účtování,
  • sestavování výkazů a reportů,
  • provádění ostatních administrativních úkonů souvisejících s úsekem financí,
  • spolupráce s ostatními členy týmu,
  • práce s interními kancelářskými systémy (POHODA, CRM).

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/středoškolské ekonomické vzdělání s praxí min. 3 roky,
  • praxe v programu Pohoda,
  • znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech,
  • uživatelskou znalost produktů MS Office (převážně Excel, Outlook) a internetu,
  • spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup,
  • loajalita, flexibilita, nezávislost, diskrétnost, pečlivost,
  • schopnost pracovat na více projektech současně,
  • zodpovědnost – dodržování termínů,
  • dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • iniciativní přístup, ochotu učit se.

Výhodou jsou (nepovinné)

  • Angličtina na komunikativní úrovni,
  • praxe a zkušenosti v administrativě,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Nabízíme

Týmovou spolupráci a přátelskou atmosféru v našem kolektivu.

BENEFITY:

  • výkonnostní odměny,
  • možnost Home Office,
  • bezplatné kurzy angličtiny,
  • příspěvek na stravování,
  • firemní notebook, mobil,
  • sick days,
  • příspěvek na kulturu a sport atd.

Příležitost osobního rozvoje a růstu.

Prostor pro iniciativní a tvořivou práci.

Pravidelné „teambuildingové“ akce.

Práci ve stabilní společnosti (rodinného typu).

Další zaměstnanecké výhody a benefity pro stálé zaměstnance.

Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.


Informace o pozici

Společnost
COMGUARD a.s.
Adresa
Sochorova 3209/38, Brno – Žabovřesky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Finanční ředitel/manažer, Mzdová účetní, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel