Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje. Působí zejména na trhu České republiky a Slovenska.
Účetní
- Baví Vás účetnictví a hledáte novou výzvu?
- Přejete si pracovat v přátelském kolektivu?
- Pečlivost a zodpovědnost jsou Vaše dominantní vlastnosti?
- Chtěli byste realizovat své nápady a pomoci zlepšovat naše procesy?
- Těšila by Vás kromě rutinní práce i spolupráce s dalšími odděleními?
- Přejete si být uznávaným členem týmu, a nejen položkou ve firemní hierarchii?
Pokud ano, máme pro Vás příležitost! Aktuální hledáme kolegyni/kolegu na pozici ÚČETNÍ. Přidejte se k nám a buďte členem týmu stabilní české společnosti specializované na oblast „security“ VAD/B2B působící především na trhu v ČR a SR.
Působnost: Brno
Základní popis
- Zodpovědnost za správně vedenou účetní agendu,
- evidence a kontrola tuzemských i zahraničních faktur a platebních příkazů,
- účtování o majetku (evidence, zařazení, odpisy, vyřazení, inventury),
- příprava a kalkulace DPH, KH a SH a všech souvisejících reportů,
- vedení personalistiky včetně zpracování mezd a pracovních smluv,
- spolupráce a komunikace s institucemi, vedením a auditory,
- příprava silniční daně, srážkové daně,
- spolupráce na přípravě DPPO,
- zpracování účetních závěrek,
- spolupráce při finančních auditech,
- spolupráce při nastavování finančních procesů a systému účtování,
- sestavování výkazů a reportů,
- provádění ostatních administrativních úkonů souvisejících s úsekem financí,
- spolupráce s ostatními členy týmu,
- práce s interními kancelářskými systémy (POHODA, CRM).
Požadujeme
- Vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/středoškolské ekonomické vzdělání s praxí min. 3 roky,
- praxe v programu Pohoda,
- znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech,
- uživatelskou znalost produktů MS Office (převážně Excel, Outlook) a internetu,
- spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup,
- loajalita, flexibilita, nezávislost, diskrétnost, pečlivost,
- schopnost pracovat na více projektech současně,
- zodpovědnost – dodržování termínů,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- iniciativní přístup, ochotu učit se.
Výhodou jsou (nepovinné)
- Angličtina na komunikativní úrovni,
- praxe a zkušenosti v administrativě,
- řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme
Týmovou spolupráci a přátelskou atmosféru v našem kolektivu.
BENEFITY:
- výkonnostní odměny,
- možnost Home Office,
- bezplatné kurzy angličtiny,
- příspěvek na stravování,
- firemní notebook, mobil,
- sick days,
- příspěvek na kulturu a sport atd.
Příležitost osobního rozvoje a růstu.
Prostor pro iniciativní a tvořivou práci.
Pravidelné „teambuildingové“ akce.
Práci ve stabilní společnosti (rodinného typu).
Další zaměstnanecké výhody a benefity pro stálé zaměstnance.
Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.
Informace o pozici
- Společnost
- COMGUARD a.s.
- Adresa
- Sochorova 3209/38, Brno – Žabovřesky
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Finanční ředitel/manažer, Mzdová účetní, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel