Zakládáme nový mzdový tým a potřebujeme někoho, kdo bude mít jak zkušenosti v oboru, tak i ty správné organizační dovednosti, aby jej zaštítil.
Nabízíme až 50 000 Kč, 5 dní dovolené navíc a mimořádně flexibilní pracovní dobu!
Co Vás bude čekat?
- Kompletní zpracování a vedení mzdové agendy
- Účtování různých pracovně právních forem
- Zpracování ročního zúčtování
- Komunikace s klientem v úrovni mzdové problematiky
- Vedení mzdového oddělení
- Denní operativa a komunikace s finančním a HR oddělením
Na co se můžete těšit?
- 35 000 - 50 000 Kč nástup (dle zkušeností) a na této částce nemusíme zdaleka končit
- Flexibilní příchody i odchody (odchod možný již v 13:00)
- Spolupráce ve stabilní a rozvíjející se firmě
- Práci, kde využijete nabyté zkušenosti
- Možnost vlastní realizace při zlepšování interních procesů
- Vedení 2-3 členného týmu
- 5 dní dovolené navíc
Co budete potřebovat?
- SŠ nebo VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
- Praxe v oblasti mzdového účetnictví
- Znalost mzdových předpisů
- Schopnost zpracovávat všechny složky mzdy
Výhodou?
- Dobrá znalost zákoníku práce
- Zkušenost s agenturním zaměstnáváním
- Znalost práce v účetním programu Pamica (Pohoda)
Pokud jste dočetli až sem a myslíte si, že bychom o Vás měli vědět, neváhejte a pošlete nám životopis. Nabízíme stabilní práci s flexibilní pracovní dobou, rozvoj odbornosti a vlastní oddělení. Do všeho budete zasvěceni mentorem a další postup je již na Vás.
Těšíme se na Vaše reakce!
Tým HR.
Informace o pozici
- Společnost
- TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
- Adresa
- Ostrava – Zábřeh
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Základní)
- Plat
- Plat: 35 000 – 50 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Ekonom, Fakturantka, Mzdová účetní, Vkládání dat do počítače, Hlavní účetní
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
- Zadavatel: Personální agentura
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.,
Beáta Matyščáková
Alejnikovova 5a, 700 30 Ostrava – Zábřeh, Česká Republika
Tel: 731 040 076
Alejnikovova 5a, 700 30 Ostrava – Zábřeh, Česká Republika
Tel: 731 040 076