Náplň práce:

  • Administrace CCS karet
  • Řešení škodních událostí u vozidel
  • Správa obchodních smluv
  • Administrace databáze adres zákazníků a dodavatelů
  • Evidence přijatých faktur
  • Nákup kancelářského materiálu
  • Organizace odchozí a příchozí pošty ve společnosti
  • Podpora jednatele společnosti – organizace pracovních schůzek, zajišťování návštěv, zajišťování občerstvení apod.

Co požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru)
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Anglický nebo německý jazyk na úrovni alespoň B1
  • Dobré organizační schopnosti
  • Komunikativnost a flexibilita
  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost

Nabízíme:

  • Jistotu a zázemí stabilní a perspektivní společnosti s dlouholetou tradicí
  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
  • Pracovní poměr na dobu určitou s reálným výhledem na prodloužení na dobu neurčitou
  • Příspěvek na závodní stravování
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Možnost nástupu od 1.3.2021

Informace o pozici

Společnost
Typos, tiskařské závody, s.r.o.
Adresa
Podnikatelská 1160/14, Plzeň – Skvrňany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Pracovník back office, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Typos, tiskařské závody, s.r.o., Marcela Bulková