Náplň práce:
- Administrace CCS karet
- Řešení škodních událostí u vozidel
- Správa obchodních smluv
- Administrace databáze adres zákazníků a dodavatelů
- Evidence přijatých faktur
- Nákup kancelářského materiálu
- Organizace odchozí a příchozí pošty ve společnosti
- Podpora jednatele společnosti – organizace pracovních schůzek, zajišťování návštěv, zajišťování občerstvení apod.
Co požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru)
- Uživatelská znalost práce na PC
- Anglický nebo německý jazyk na úrovni alespoň B1
- Dobré organizační schopnosti
- Komunikativnost a flexibilita
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
Nabízíme:
- Jistotu a zázemí stabilní a perspektivní společnosti s dlouholetou tradicí
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
- Pracovní poměr na dobu určitou s reálným výhledem na prodloužení na dobu neurčitou
- Příspěvek na závodní stravování
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- Možnost nástupu od 1.3.2021
Informace o pozici
- Společnost
- Typos, tiskařské závody, s.r.o.
- Adresa
- Podnikatelská 1160/14, Plzeň – Skvrňany
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Pracovník back office, Asistentka
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel