Jsme česká, stabilní, makléřská společnost se sídlem v Brně, fungující od roku 2003. Klientská centra či obchodní kanceláře máme po celé České republice, včetně Prahy. Za 18 let na trhu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera u téměř 150 000 klientů. S těmito zkušenostmi a dobrým jménem jsme roce 2015 otevřeli pobočky i na Slovensku. Od roku 2018 jsme každoročně oceněni nejvyšším ratingem AAA od Czech Stability Award. Řadíme se tak mezi 100 nejstabilnějších firem v České republice. V roce 2020 jsme získali 2. místo v soutěži Zaměstnavatel roku pro Jihomoravský kraj. Našim klientům i zaměstnancům garantujeme vysokou jistotu a stabilitu.

Koordinátor/ka likvidace pojistných událostí + 6 týdnů volna

Umíte převzít zodpovědnost za výsledky své práce?

Baví Vás komunikace s lidmi?

Chcete mít kolegy, kteří ocení Vaše schopnosti?

Chcete se dále učit a profesně růst?


Co Vám nabízíme my?

  • smysluplnou a zajímavou práci v jedné z nejstabilnějších společností v ČR
  • kancelář na centrále naší společnosti přímo v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka)
  • online vzdělávací kurzy, workshopy a školení
  • 5 dnů placeného zdravotního volna navíc
  • 5 dnů dovolené navíc
  • účast na originálních firemních akcích
  • dárek k narozeninám
  • VIP slevy na naše vlastní produkty
  • odměny za přivedení nového kolegy nebo klienta
  • parkování a stravování přímo u centrály společnosti


Co musíte znát, umět a mít?

  • uvítáme praxi v řešení škodných událostí
  • radost z komunikace s lidmi
  • znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
  • aktivní přístup k řešení úkolů
  • zodpovědnost a svědomitost
  • odolnost proti stresu


Co bude náplní Vaší práce?

  • podpora a pomoc našim klientům při řešení vzniklé škody
  • komunikace s našimi klienty, makléři i s pojišťovnami
  • administrativní činnost spojená s nahlášením a následným řešením pojistných událostí


Pracovní úvazek: plný, na HPP

Požadovaný nástup: březen 2020


Informace o pozici

Společnost
Allrisk, a.s.
Adresa
Komárovská 263/20A, Brno – Komárov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Allrisk reality & finance, s.r.o., Mgr. Barbora Lanšperková