O firmě:

Naším klientem je významná francouzská nadnárodní společnost působící ve finančním sektoru a pojišťovnictví. Necelá dvoustovka zaměstnanců nedávno oslavila 20. narozeniny působení v Česku. Přičemž právě Praha se před 3 lety stala centrem organizačních složek včetně IT. Od té doby firma neustále roste a proto je potřeba posílit tým.

Co Vás čeká?

  • End to end přehled celého portfolia aplikací
  • Práce na projektech, které mohou trvat několik měsíců nebo také několik let
  • Vaším úkolem bude pochopit potřeby interních zákazníků z různých zemí zejména po straně byznysu (Vyjednávání požadavků, hledání společných cílů -> hledat řešení, která jsou efektivní, standardizovaná a škálovatelná)
  • Převádění byznysových zadání na IT zadání pro architekty a vývojáře (vytváření, analýza a validizace funkčních specifikací)
  • Budete se podílet na řízení dlouhodobého vývoje svěřených aplikací
  • Pomůžete zavádět a modifikovat stávající systémy v nových zemích, nebo se budete podílet na tvorbě zcela nových
  • Řízení schůzek s implementačním týmem (tvorba optimálních řešení obchodních potřeb)
  • Jako součást projektového týmu budete provázet interního zákazníka celým projektem

Ideální profil

  • 2+ roky zkušeností na obdobné pozici
  • Plynná angličtina (úroveň C1) slovem i písmem
  • Nalézání inovativních řešení – myšlení „out off the box“
  • Skvělé komunikační dovednosti
  • Schopnost vyjednávat, měnit status-quo
  • Samostatnost a zodpovědnost, současně však týmový hráč
  • Mistr komplexity a schopnosti nalézání chytrých jednoduchých řešení
  • Zaměření na cíl + vytrvalost dotahovat věci do konce
  • Výhodou: zkušenost s vývojem SW, znalost pojišťovnictví a byznysových postupů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práce, která má smysl, vaše nápady se skutečně realizují
  • Příjemné mezinárodní prostředí
  • Parádní kanceláře v blízkosti zastávky metra B Palmovka - nová budova obklopená Vltavou
  • Spolupráce s top profesionály
  • Pečlivé zaučení a podpora kolegů je samozřejmostí
  • Kurzy a bohatá podpora v dalším rozvoji nejen v oblasti pracovní činnosti,ale i třeba jazyků apod.
  • 25 dní dovolené + 2 sicks days + 1 den společenské odpovědnosti
  • Atraktivní balíček benefitů

Zaujal Vás popis pozice? - Pošlete nám své CV s pár slovy o sobě, obratem se Vám ozveme a domluvíme další kroky.


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Výborná), Čeština (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Prodej a obchod, IT analytik, Analytik prodeje, IT konzultant, IT ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura