Bird & Bird je mezinárodní advokátní kancelář se sídlem v Londýně. Našich 29 kanceláří po celém světě poskytuje komplexní a vysoce kvalitní právní služby podpořené praktickými znalostmi prostředí našich klientů. Našimi klienty jsou společnosti z odvětví, jejichž rozvoj je ovlivňován využitím digitálních technologií a inovativními přístupy.

Specialista na správu portfolií ochranných známek

Mezinárodní advokátní kancelář Bird & Bird hledá kandidáty pro svoji divizi Intellectual Property Services na nově otevřené pozice "Trade Mark Paralegal" a "Trade Mark Records Assistant".

Stanete se součástí mezinárodního týmu spravujícího nadnárodní portfolia ochranných známek našich klientů. Především budete pracovat s interními i externími databázemi ochranných známek a průmyslových vzorů a zabývat se souvisejícími registračními formalitami.

TRADE MARK PARALEGAL

Profil pracovní činnosti

  • správa portfolií ochranných známek a průmyslových vzorů klientů (kontrola záznamů a aktualizace údajů);
  • ověřování správnosti údajů a lhůt u ochranných známek a průmyslových vzorů;
  • zpracování korespondence a následná aktualizace databází;
  • příprava podkladů pro jednotlivá podání související s ochrannými známkami a průmyslovými vzory;
  • příprava instrukcí a dokumentů pro zahraniční advokáty za účelem podání přihlášek ochranných známek;
  • informování klientů o podrobnostech souvisejících s novými přihláškami ochranných známek a průmyslových vzorů, informování o jejich zveřejnění a registraci;
  • příprava reportů k jednotlivým portfoliím;
  • podpora seniornějších členů týmu a regionálních kolegů v jejich každodenní agendě a podpora právního týmu.

Požadavky

  • výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem;
  • minimálně 2 roky praxe v oblasti administrace ochranných známek, ideálně v prostředí většího mezinárodního týmu;
  • pokročilá znalost MS Office (schopnost revidovat a spravovat složitější dokumenty);
  • preciznost, ochota učit se nové věci, schopnost týmové práce;
  • schopnost nést odpovědnost za svěřené úkoly a samostatnost při jejich řešení;
  • výborné komunikační a organizační schopnosti;
  • zájem o oblast práva duševního vlastnictví, zejména o ochranné známky.


TRADE MARK RECORDS ASSISTANT

Profil pracovní činnosti

  • podpora při přebírání jednotlivých portfolií klientů (vkládání dat do systému, vytváření nových záznamů a ověřování údajů a lhůt);
  • pomoc při zpracování příchozí/odchozí korespondence za účelem identifikace důležitých informací (jako jsou stanovené lhůty či termíny vztahující se k dalšímu postupu apod.) a následná aktualizace databáze;
  • příprava dokumentů, formulářů a korespondence pro třetí strany a/nebo klienty;
  • příprava reportů;
  • podpora při přípravě vzorových dokumentů;
  • pomoc při zpracování dotazů klientů týkajících se fungování interní databáze ochranných známek (WebTMS) a asistence při její správě (uživatelský audit, nastavení nových uživatelů apod.);
  • podpora seniornějších členů týmu.

Požadavky

  • výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem;
  • praxe v oblasti správy ochranných známek a podpory při jejich administraci;
  • pokročilá znalost MS Office (schopnost revidovat a spravovat složitější dokumenty);
  • zkušenost práce s WebTMS (IPPO) a docketingem ochranných známek výhodou;
  • pečlivost, schopnost samostatné práce a práce pod tlakem;
  • organizační schopnosti a aktivní přístup k práci.

Co nabízíme

  • zaškolení do nové pozice zkušenými kolegy z mezinárodního týmu je samozřejmostí;
  • práci v přátelském prostředí;
  • společné aktivity, jezdíme na lyže, na vodu, na kola, firma pořádá mezinárodní fotbalový turnaj;
  • možnost částečně využívat home office
  • 25 dní dovolené
  • 5 sick days
  • stravenky
  • plně hrazenou Multisport kartu
  • příspěvek 500 Kč na soukromé volání

Další důležité informace

  • nástup dle dohody
  • pracovní úvazek 40 hodin týdně
  • místo výkonu práce Praha
  • pracovní smlouva na 1 rok, prodloužení smlouvy na dobu neurčitou po oboustranném zájmu pokračovat ve spolupráci

Těšíme se na Vás!

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas společnosti Bird & Bird s.r.o. advokátní kancelář se zpracováním Vašich osobních dat a jejich uchováním v personální evidenci Bird & Bird s.r.o. advokátní kancelář na dobu do odvolání Vašeho souhlasu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje v zaslaném životopisu jsou pravdivé.


Informace o pozici

Společnost
Bird & Bird s.r.o. advokátní kancelář
Adresa
Na příkopě 583/15, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Bird & Bird s.r.o. advokátní kancelář