Přijď pracovat do nového Business Service Centra v Českých Budějovicích se sídlem v budově Piano. Nabízíme skvělé benefity, moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
Staň se součástí společnosti Aptar, která s více než 70ti lety zkušeností patří mezi světové lídry ve svém oboru a řadí se mezi stabilní a perspektivní zaměstnavatele. Vyrábíme sofistikované plastové uzávěry pro známé značky v oblasti farmaceutického, kosmetického a potravinářského průmyslu.

Data Steward, Business Partners

The Team - Corporate Master Data Governance

This role is located in Aptar’s Business Service Center in České Budějovice and is part of the Corporate Master Data Governance (CMDG) Team. The CMDG Team is critical to the correct and efficient running of global business processes and reporting in our ERP systems. The CMDG team is an international team of eleven professionals in the USA, France, Switzerland, Germany and the Czech Republic

The Role – Data Steward, Business Partners

The Business Partner Data Steward is responsible for managing business partner master data in Aptar to ensure data is efficiently maintained, standardized and accurate. This enables global comparisons of the business data, improved business reporting & decisions and greater process efficiency in all order-to-cash, procure to pay, record to report, and supply chain systems.

This position will work extensively with business representatives to set business partner master data direction that contributes to the enabling of the corporate strategy of Aptar.

  • Supporting business partner administrators and global users with questions and issues on business partner topics
  • Establishing and communicating business partner master data quality metrics and targets
  • Ensuring integrity and correctness of data in the Aptar’s ERP systems
  • Updating and developing policies and procedures with focus on operational efficiencies through data harmonization, standardization and quality
  • Reducing end-to-end customer and vendor master data business process costs while improving quality and performance

Your Profile

  • Excellent verbal and written communication skills (B2-level or above in English)
  • Prior experience with SAP and/or data management
  • Work Experience in a global team a plus
  • Ability to manage small projects with internal/external teams, meet deadlines, solve problems and lead change
  • Proficient with Microsoft Office solutions (Excel, Word, PowerPoint)

Plese send us your CV in English.


Informace o pozici

Společnost
Aptar Čkyně s.r.o.
Adresa
Lidická tř. 2331/6a, České Budějovice – České Budějovice 7
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Aptar Čkyně s.r.o., Olga Pokorná