Elektronické monitorování a telemetrie
www.level.systems
www.positrex.com
www.positrex.eu

Pracovník dohledového centra (technická podpora)

Náplň práce

  • Poskytování služeb provozní a servisní podpory klientům společnosti (HelpDesk) z řad koncových zákazníků a resellerů. Poskytování telefonické podpory (HotLine) zákazníkům při běžných zákaznických činnostech (registrace, používání HW a SW) a poskytování odborných služeb při řešení problémů s funkčností systému Positrex)))
  • Poskytování telefonických a písemných konzultací klientům
  • Administrace zákaznických účtů v systému Positrex)))
  • Organizování a realizace činností směřujících k obnovení provozuschopnosti a funkčnosti GPS jednotek a dohledového systému - evidence jednotlivých požadavků zákazníků, jejich operativní řešení, případná eskalace do dalších útvarů společnosti, vedení příslušné dokumentace
  • Testování vlastního webového portálu systému Positrex))) za účelem zlepšování jeho funkčnosti a spolehlivosti.

Odborné požadavky

  • Máte středoškolské vzdělání nejlépe technického směru, informační technologie jsou alespoň Vaším koníčkem a dobře se v ICT orientujete
  • Schopnost komunikace v anglickém jazyce slovem a písmem
  • Elektrotechnické vzdělání je výhodou (ale není podmínkou)

Osobnostní předpoklady

  • Jste velmi komunikativní, rád(a) pracujete v týmu a máte pozitivní pohled na svět
  • Jste pracovitý/pracovitá a chcete něco dokázat
  • Jste odolný/odolná vůči stresu
  • Po zapracování předpokládáme Vaši velkou samostatnost

Nabízíme

  • Práci v přátelské, otevřené a tvůrčí atmosféře, kde si budeme cenit Vašich zkušeností a nápadů
  • Nadstandardní, moderní pracovní prostředí
  • Práci s moderními technologiemi
  • Pružnou pracovní dobu
  • Dobrou mzdu za kvalitní práci a proaktivní přístup
  • Stravenkový paušál 72 Kč/denně
  • Firemní individuální výuku angličtiny, pokud chcete
  • Bonusy, prémie
  • Občerstvení na pracovišti
  • Po zapracování příspěvek na penzijní připojištění
  • Nástup ihned nebo dle dohody

Informace o pozici

Společnost
LEVEL, s.r.o.
Adresa
Plhovská 1997, Náchod
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Čeština (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost studijního volna
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.