Středočeský kraj vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
Ředitel/ka Krajského úřadu Středočeského kraje
Místo výkonu práce: Praha
Platové zařazení: třída 15 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění
Datum nástupu: po ukončení výběrového řízení
Charakteristika vykonávané práce:
Kompetence ředitele/ředitelky krajského úřadu jsou stanoveny ustanovením § 69 zákona
č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úřadu stanoví
§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
Občan České republiky, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, starší 18 let, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a který splňuje další předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích.
Dále musí být splněny podmínky stanovené § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění:
Vedoucím úřadu se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady podle § 4 zákona
č. 312/2002 Sb., a má nejméně tříletou praxi
a) jako vedoucí zaměstnanec nebo
b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu,
c) ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce.
Délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- znalost obecných principů organizace a činnosti veřejné správy, zejména územní samosprávy
- přehled o činnostech vykonávaných Krajským úřadem Středočeského kraje v samostatné a přenesené působnosti
- znalost právních předpisů územní samosprávy, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění
- znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 159/2006 Sb. o střetu zájmů, vše ve znění pozdějších předpisů
- zkušenosti s tvorbou koncepčních a strategických dokumentů
- zkušenosti v oblasti eGovernmentu, včetně znalosti právních předpisů v této oblasti
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
- manažerské schopnosti, koordinační a organizační dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
- velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- etickou a morální integritu
- znalost v oblasti systémů kvality, řízení projektů a řízení procesů
- znalost v procesech řízení lidských zdrojů
- zkušenosti s řízením většího kolektivu
- znalost práce na PC (MS Office)
- časová flexibilita
Náležitosti přihlášky do výběrového řízení:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis
- kontaktní spojení
(Formulář přihlášky naleznete na www.kr-stredocesky.cz, úřední deska, volná pracovní místa).
K přihlášce uchazeč připojí:
- profesní životopis (údaje o dosavadních zaměstnáních, odborné znalosti a dovednosti)
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (popř. ověřenou kopii)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- lustrační osvědčení a čestné prohlášení ve smyslu zák. č. 451/1991 Sb. (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971)
- čestné prohlášení dle § 5 zák. č. 312/2002 Sb.
- čestné prohlášení dle § 69 odst. 4 zák. č. 129/2000 Sb.
- vypracovaný návrh koncepce řízení krajského úřadu (v rozsahu max. 3 stran A4)
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit v zalepené obálce nejpozději do 15. 1. 2021 do podatelny na adresu: Krajský úřad Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5.
Obálku označte slovy „VŘ – ředitel/ka Krajského úřadu Středočeského kraje“.
Další informace Vám poskytne Mgr. Vladimír Černý, vedoucí Odboru legislativně právního a krajského živnostenského úřadu, tel.: 257 280 178.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Informace o pozici
- Společnost
- Středočeský kraj
- Adresa
- Zborovská 81/11, Praha – Smíchov
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
- Zařazeno: Státní a veřejná správa, Vrcholový management, HR ředitel/manažer, Project Manager, Úředník, Výkonný ředitel, Ředitel instituce, Ředitel
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: jiné
- Zadavatel: Zaměstnavatel