Máte praxi v administrativě v oblasti obchodního práva? Znáte náležitosti smluv, jste pečlivý/á a systematický/á? Budete rádi součástí mezinárodního týmu? Napište nám, moc rádi se s Vámi virtuálně setkáme, abychom si představili vzájemná očekávání.

Pozici obsazujeme pro našeho klienta, stabilní obchodní společnost prodávající technické produkty. Nejedná se o práci na velkém právním oddělení, vybraný kandidát bude pracovat v tandemu s podnikovým právníkem.

Co Vás u klienta čeká:

  • Podpora firemního právníka - tvorba smluv, podání, kontrola a archivace dokumentů atp.
  • Administrativní právní podpora mezinárodního týmu zaměřeného na office management, podpora vedení společnosti (DE)
  • Písemná i ústní komunikace se státními institucemi lokálního i celorepublikového charakteru (soudy, policie, pojišťovny atp.)
  • Koordinace spolupráce partnerských subjektů (místní, zahraniční, interní i externí) - např. ostatní oddělení v Praze, zahraniční centrála, spolupracující advokátní kanceláře a poradenské společnosti
  • Práce se SAP, MS Office a používání AJ na denní bázi (komunikace s týmem - CZ, SK, HU, SL, PL, centrálou a vedením společnosti)

Co byste měl/a umět/mít již za sebou:

  • Předchozí zkušenost v oblasti obchodního práva, která nám ukáže, že se orientujete ve smluvní agendě (např. z pozice Office Manager, asistent vedení, asistent právního oddělení, asistent v advokátní kanceláři atp.)
  • Vzdělání v oblasti práva nebo Business Administration výhodou, ne podmínkou (SŠ/VŠ)
  • Znalost ochrany osobních údajů a nemovitostního práva velkou výhodou
  • AJ B2 nebo C1 podmínkou (denní využití)
  • NJ jako druhý jazyk výhodou
  • Chuť učit se a radost z týmové práce
  • Přirozená zodpovědnost a spolehlivost

Na co se můžete u klienta těšit:

  • Férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem
  • Rozmanitý tým (věkově i národnostně)
  • Kancelář na metru C + home office
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky, kartu Multisport
  • Možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
  • Stabilní zázemí silné značky
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Sleva na firemní produkty
  • Zahájení spolupráce ihned nebo dohodou

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 42 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistentka, Právník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura