Devro s.r.o. je součástí celosvětové skupiny Devro, která patří mezi hlavní výrobce kolagenních obalů a fólií na masné výrobky. Celosvětově zaměstnáváme více než 2000 zaměstnanců, z toho necelá polovina pracuje v České republice. Naše další závody se nacházejí ve Skotsku, USA, Nizozemí, Austrálii a Číně.

Finanční controller v oddělení reportování

Co bude náplní Vaší práce?

  • nákladový controlling nevýrobních středisek (OPEX), příprava rozpočtů, forecastů a měsíčních komentářů, analýza odchylek
  • správa bankovních systémů, příprava odchozích plateb
  • spolupráce s interními i externími auditory
  • komunikace s domácími i zahraničními kolegy v rámci celé nadnárodní skupiny Devro

Co by Vám nemělo na dané pozici chybět?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání (finance/účetnictví výhodou)
  • znalost MS Office (Excel), základní účetní a daňové legislativy, ERP systémů
  • samostatnost, pečlivost, flexibilita a chuť učit se
  • středně pokročilá znalost anglického jazyka

Na co se můžete těšit:

  • mzdu + osobní prémie až 10%
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • příspěvky na stravování (firemní jídelna), penzijní pojištění a dovolenou a další benefity

A co dál?

Zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na profil na LinkedInu, rádi Vás kontaktujeme!


Informace o pozici

Společnost
Devro s.r.o.
Adresa
Víchovská 830, Jilemnice – Hrabačov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Financial Controller, Účetní, Finanční účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.