Informace o pracovním místě

Druh pracovního poměru: Plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Láká tě práce v energetickém, inovativním prostředí? Baví tě problem solving a pomáhání lidem v tísni? Hledáš nový challenge a chtěl/a bys hrát klíčovou roli v rozvoji revolučního tech startupu? Pokud ano tak neváhej a přijď se pochlubit svými dovednostmi týmu služby www.Marwin.help ! Ozvi se nám a využij unikátní příležitosti stát se klíčovým hráčem našeho rostoucího týmu!

V tvé roli budeš zodpovědný/á za následující oblasti:

  • Prostřednictvím vlastních znalostí IT světa a s pomocí naší znalostní báze budeš přispívat ke spokojenosti klientů, jakož i k funkčnosti jejich digitálních technologií (počítače, tiskárny, notebooky, tablety, smartphones, SW, aplikace, nákupní poradenství, atd.).
  • Ke komunikaci s klienty a k řešení jejich IT problémů budeš používat naši aplikaci, která využívá rozšířenou realitu.
  • Další důležitou úlohou je proaktivní identifikace potřeb a očekávání klientů v oblasti užívání digitálních technologií, jakož i následné realizace služeb v této oblasti.
  • Za nepřetržitou podporu klientů při odstraňování problémů a zajištění nejrychlejšího možného řešení všech vzniklých problémů, ke spokojenosti klienta.
  • Za nastavení a realizaci standardů, postupů a procesů služeb tak, aby byly zreplikovatelné na jiných působištích. Jinými slovy, pomůžete nám tvořit naši interní metodiku a znalostní bázi.
  • Za dohled a kontrolu včasné a správné fakturace poskytovaných služeb.
  • Za realizaci systému hodnocení kvality služeb Marwin, jakož i zpětné vazby od klientů.

Hard skills jsou důležité zejména pro tebe aby jsi se ve své roli cítil/a komfortně, aby tě klienti vnímali jako profesionála/ku; a taky bychom se od tebe rádi i něco naučili. Budeme rádi, pokud budeš mít zkušenosti v některé z těchto oblastí, a když ne, ale máš k technologiím vztah, neměj strach, rádi tě něco naučíme :) :

  • Support Windows a MacOS.
  • Základní síťový troubleshooting.
  • Podpora mobilních zařízení různých platforem - iOS, Android.
  • Znalost Microsoft Office Suite.
  • Support sdílených tiskáren.
  • Tvorba a udržování KEDB (Known Error databse).

Zaměstnanecké výhody, benefity

My pro tebe máme a nabízíme:

  • Být součástí začínajícího příběhu firmy. Pomáháme našim zákazníkům s těžkostmi IT světa.
  • Práci v inovativním prostředí a s novými, revolučními technologiemi (např. rozšířená realita).
  • Team odborníků a životem vyzkoušených lidí, ochotných podporovat tě a podělit se o své nápady a zkušenosti s tebou takovým způsobem, že budete mít pocit, že to jsou tvé vlastní nápady.
  • Stimulující pracovní prostředí plné nečekaného humoru a kanadských žertů. Atmosféru, jakou dokáže poskytnout jen start up.
  • Po 6 měsíčním zaškolení možnost částečné práce z HomeOffice
  • 25 dní placené dovolené
  • Atraktivní systém odměňování.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním - Středoškolské

Zájem - Oblast IT

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Protože nám velmi záleží na tom jaký team budujeme, soft skills jsou pro nás důležitější než hard skills. Konkrétně:

ZÁLIBA - nebo koníček, která tě definuje a nás dokáže obohatit.

EMPATIE - schopnost umět se vcítit do kůže jiného.

ADAPTABILITA - schopnost přizpůsobit se a vyrovnat se s nečekanými situacemi.

DRIVE - zajímáš se o věci, záleží vám na nich, neupadáš do passivity, hledáš způsoby, ne důvody.

SCHOPNOST POSLOUCHAT - umíš naslouchat, ale zároveň umíš dělat rozhodnutí.

NEBOJÁCNOST - nebojíš se dělat chyby a ani je přiznat, jinými slovy, nebojíš se zkoušet nové a neortodoxní řešení.

EGO - umíš pracovat s vlastním, ale i cizím egem.

TOLERANTNOST - jsi tolerantní.

KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI - schopnost zaujmout v komunikaci.

LOGICKÉ MYŠLENÍ - není na obtíž.

Doplňující informace
Společnost Hey.Mate v CZ a SK provozuje 2 služby.

1. Osobní IT servis na území Prahy a Bratislavy - To jsi asi našel/a pokud jsi nás hledal/a na internetu podle názvu firmy.

2. Vzdálený IT servis viz náš web: www.marwin.help se týká právě zde inzerované pozice na kontaktním centrum v Olomouci, kde výhradně vzdáleně pomáháš našim zákazníkům z Česka a Slovenska.


Informace o pozici

Společnost
Hey.Mate CZ, s.r.o.
Adresa
Olomouc
Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 28 000 – 32 000 Kč / měsíc
Benefity: Notebook, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Telekomunikace, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Správce operačních systémů a sítí, Technik HW, Pracovník help desku, Operátor, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Hey.Mate CZ, s.r.o., Christian Samii
+420 603 821 033