Žádné vypisování dovolenek, žádné korporátní zbytečnosti, které lidi otravují a zdržují je od práce. Žádné porady, které lidem nedávají smysl a na kterých se zbytečně nudí, žádné pomluvy a žádné intriky. Nekontrolujeme příchod a odchod, nemáme nesmyslná "kápéíčka". Zkrátka nemáme žádný korporátní "bulšit". V IRESOFTu můžeš být sám sebou a vytvářet produkt, který lidem dává smysl, který lidé opravdu používají a pomáhá jim. Můžeš u nás měnit zaběhlé způsoby, udělat chybu a mít špatný den. Nikdo se tady neschová a nikdo tu není zbytečný. Pokud hledáš selský rozum, jsi tu správně!

Dalibor hledá markeťáka/markeťačku pro PR a LOVEBRAND

Ahoj, jsem Dalibor. V IRESOFTu jsem čtvrtým měsícem. Nastoupil jsem jako markeťák pro jeden z našich produktů v komerčních službách, ale nyní jsem dostal nově na starost vybudovat nový tým marketingu pro celý IRESOFT, který se bude starat o vztahový marketing, výkonnostní marketing, budování brandu a pomáhat i s HR marketingem. Firma roste, máme novou vizi a k ní potřebujeme silný marketingový tým. Pokud žiješ světem marketingu, baví Tě, chápeš ho jako poslaní ovlivňovat svět kolem sebe a posunovat věci dál než jen tam, kam vidí ostatní, přijď mezi nás.

O pozici

Hledám člověka, který bude mít blízko k PR. Pozice je vytvořena zejména z potřeb našeho produktu CYGNUS. Uživatelé tohoto produktu jsou sociální služby, tedy lidé, kteří pomáhají ostatním. Snažíme je maximálně podporovat v jejich úsilí, a to prostřednictvím našeho softwaru CYGNUS a služeb, které s tím poskytujeme formou SaaS – software jako služba, což znamená na pravidelné bázi s našimi zákazníky komunikovat, informovat je o nových věcech, provádět je naším systémem tak, aby náš software byl pro ně pomocníkem, nikoliv překážkou v duchu našeho motta „Stojíme při Vás“. To bude i Tvým úkolem. Mít pod palcem veškerou marketingovou komunikaci se zákazníky, vědět, kdy a co komu říkáme nebo píšeme, vytvářet tyto texty, aby byly srozumitelné, aby pomohly při řešení všech situací.

Budujeme LOVE BRAND, což je naše aktuální VIZE a ty budeš tím, kdo bude tuto VIZI naplňovat. Ale nebude to jen o textech, ale i organizaci naší účasti na veletrzích, konferencích, školeních, podpoře všech setkání našich obchodníků s klienty. Na Tobě tedy bude i sestavení a výroba různých informačních materiálů, letáků a brožur, návrhy a realizace reklamních předmětů a dárků, které potěší naše zákazníky a bude podporovat budování LOVE BRANDU.

Co bys měl na tuto pozici umět?

Měl/a bys tedy umět dobře napsat texty, dobře koordinovat komunikaci k zákazníkovi napříč celou firmou, zorganizovat eventy, vymyslet, co naše zákazníky potěší a zrealizovat vše tak, aby naši zákazníci byli nadšení ambasadoři našeho produktu s pocitem, že stojíme při nich. Nebudou to ale jen sociální služby, které budeš podporovat.

Setkáš se i s komerční sférou a naším komerčním produktem Alveno. Tady se musíš ukázat jako obchodem protřelý markeťák, který ví, jak napsat text, který přivede zájemce o náš produkt. Měl/a bys mít v těchto oblastech už zkušenosti, které budeme chtít hned na začátku našich setkání ukázat.

Jak budeme fungovat?

Budujeme nový marketingový tým v IRESOFTu, který si svoje hřiště bude muset nejdříve vymezit. Nečeká se od nás, že budeme jen plnit požadavky z jiných týmů. Našim společným posláním bude posunovat marketing a značku vpřed. Výsledky všech týmů budou s našim přispěním lepší než bez něj, a tuto přidanou hodnotu kolegové z ostatních týmů dokážou časem definovat a popsat. Nikdo nám nebude říkat, co máme dělat, nikdo nám nebude stanovovat plán, je to jen na nás, jakou cestu si zvolíme, abychom naplnili poslání marketingu v IRESOFTu.

A to bude i Tvoje hřiště. Nebudu Ti říkat, co máš dělat. Sám si najdeš svoji práci, svoje cíle, sám budeš přicházet s tím, jak splnit celkové marketingové cíle. Řekneš si, co k tomu potřebuješ a sám si vše zkoordinuješ napříč týmy v IRESOFTu. Budeš i dobrým kolegou v marketingovém týmu. Budeš koordinovat svoji činnost se svými kolegy marketingu tak, abychom všichni táhli za jeden provaz a stejným směrem.

Co ti můžu nabídnout?

Samostatnost, volnost, home office, týden dovolené navíc, stravenky, multisportku nebo benefitku, oficiální i neoficiální týmové akce, bezva kolektiv, kde nenajdeš zášť ani pomluvy, kde naopak najdeš pomoc, spolupráci, ochotu, zábavu a atmosféru, kterou jsi určitě v práci ještě jinde nezažil. Zároveň ti nabízím i sebepoznání, jak jsi disciplinovaný/á a zodpovědný/á za své výsledky, které máš přinášet.

Co na to říkáš?

Rezonujeme s tvojí představou o práci, ve které dokážeš být šťastný celých 2000 hodin ročně? To je totiž čas, který společně strávíme. Chceme, aby byl tento čas vyplněn prací, která tě vnitřně uspokojuje a dává ti smysl, s kolegy, se kterými si rozumíš po profesní i lidské stránce a na místě, kde se ti pracuje dobře. Pokud to vnímáš stejně, ozvi se mi! A rovnou mi napiš, proč bys zrovna ty měl/a být mým novým členem týmu,


Informace o pozici

Společnost
IRESOFT s.r.o.
Adresa
Cejl 37/62, Brno – Zábrdovice
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Marketing, Brand manager, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Specialista PR, Specialista marketingu, Event Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

IRESOFT s.r.o., Renáta Balíková