Co vás čeká:

- účtování přijatých a vydaných faktur,

- vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů,

- účtování pravidelných měsíčních položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů, plynoucích z platebních karet,

dohadných účtů,

- pravidelné upomínání dlužníků,

- vedení skladové evidence a evidence majetku, účtování interních dokladů,

- nedokončená (rozpracovaná) výroba

- vyúčtování zálohových plateb, vystavování a kontrola případných zápočtů,

- účtování na střediska a zakázky,

- zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení

- daňové přiznání k dani silniční

- zpracování podkladů pro daňové přiznání a účetní závěrku včetně inventarizace rozvahových účtů, spolupráce na auditu

společnosti

- statistické výkazy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

- vzdělání SŠ

- uživatelskou znalost MS OFFICE (především Excel) a ekonomických programů (účetní software Expert)

- pracovitost, pečlivost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilita a loajalita

Co vám můžeme nabídnout

- platové ohodnocení odpovídající zkušenostem,

- zázemí stabilní české společnosti,

- možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat,

- benefity: Multisport karta, životní a penzijní pojištění, příspěvek na stravování


Informace o pozici

Společnost
JOBS.EU,s.r.o.
Adresa
Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 25 000 – 32 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura