Advokátní kancelář a kancelář insolvenčního správce hledá asistenta/asistentku

Co vás čeká

  • Náplní obsazované pozice je vedení kanceláře,
  • Koordinování činnosti menšího pracovního týmu,
  • Management úkolů a termínů, příprava podkladů,
  • Vedení svěřené dílčí samostatné agendy,
  • Komunikace s klienty,
  • Komunikace s účastníky řízení,
  • Komunikace se soudy a státními orgány,
  • Administrativní a organizační zabezpečení vlastního chodu kanceláře,
  • Zpracování příchozí a odchozí pošty, včetně datové schránky,

Jedná se o rozmanitou práci z velké části kladoucí nároky na samostatnost, rozhodnost a řídící schopnosti, vyžadující pečlivost, důslednost, spolehlivost, flexibilitu a schopnost zpracovat v daném čase řadu informací.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Organizační schopnosti,
  • Nadání pro přirozenou jasnou a rozhodnou komunikaci, ať osobní, telefonickou či písemnou,
  • Smysl pro detail a přesnost,
  • Příjemné vystupování,
  • Připravenost rychle se učit a vyrovnávat se s novými podněty,
  • Nezbytnou je znalost kancelářského softwaru Microsoft Office,
  • Středoškolské či vysokoškolské vzdělání.

Výhodou bude

  • Řidičské oprávnění typu B.

Co vám můžeme nabídnout

  • Nabízíme pestrou práci v příjemném prostředí v centru Prahy,
  • V menším kolektivu a finanční ohodnocení odpovídající pracovním výsledkům.
  • Samozřejmostí je zaškolení na pracovní pozici.

Těšíme se na Vás


Informace o pozici

Společnost
Urbanová Daniela,JUDr.
Adresa
Na příkopě 988/31, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel