Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"

HR specialista - administrativní pracovník

Do HR týmu specialistů na administrativu hledáme milého, organizovaného člověka, kterého baví práce s administrativou, smlouvami a veškerou personální agendou.

Co bude vaší náplní práce?

  • administrativní vedení kompletní personální agendy firmy,
  • přijímání nových zaměstnanců a administrativa s tím související (smlouvy, bezpečnost, návštěva lékaře...),
  • administrativní tvorba podkladů k ukončení pracovního poměru a následné dosledování všech náležitostí,
  • kontrola docházkového systému a zaměstnaneckých výkazů, tvorba reportů pro vedoucí oddělení,
  • chystání mzdových podkladů pro účetní oddělení (mzdy, dovolené, nemocenské...),
  • tvorba předávacích protokolů a následné předávání pracovních pomůcek,
  • administrativní starost o zaměstnanecké benefity (stravenky, ActivePass...).

Určitě se přihlaste, pokud:

  • máte předchozí zkušenost s HR min. 2 roky,
  • orientujete se v zákoníku práce,
  • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
  • hledáte práci, jejíž náplní je administrativa spojena s HR,
  • jste pečlivý/á a dokážete převzít zodpovědnost za zadané úkoly,
  • dokážete napsat souvislý text bez gramatických chyb,
  • máte rád/a přehled a jste systematický/á.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,...),
  • mít příjemné vystupování a umět jednat s lidmi,
  • jste samostatní a máte proaktivní přístup, zároveň jste i týmový hráč.

Co nabízíme?

  • skvělý tým, který vás vždy podrží a poradí vám,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat v oborech, které vás zajímají,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+,
  • 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno – Dolní Heršpice (Vienna Point)


Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.

Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám!


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Frontman s.r.o., Martina Kolková