Jsme firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet se a uspět na trhu. Vytváříme pro ně profesionální zázemí, kde mohou stabilně růst. Perfektně ovládáme účetnictví, máme přehled v legislativě, dokážeme se postarat o klienty i „nakopnout” marketingové kampaně. Podstatnou součástí je taky HR tým, kam momentálně potřebujeme přijmout dalšího člena.

HR specialista - náborář

Rád/a komunikujete s novými lidmi a vedení pohovorů vám není cizí?

Láká vás propojování talentů s příležitostmi, které změní jejich profesní životy? Nechybí vám empatie, energie ani optimistický přístup? Chcete se podílet na výběru nových tváří do našeho týmu? Je HR vaše srdcovka? Pokud ještě stále čtete, tak jste to právě vy, koho hledáme.

Co bude vaší náplní práce?

  • organizace výběrových řízení, plánování a vedení pohovorů,
  • komunikace s uchazeči o zaměstnání,
  • komunikace s kandidáty během celého náborového procesu (telefonický prescreening, domlouvání pohovorů,...),
  • tvorba a zadávání inzerátů na pracovní portály,
  • školení zaměstnanců,
  • zadávání dat do systému, jejich kontrola,
  • pomoc HR týmu s ad hoc úkoly.

Určitě se přihlaste, pokud:

  • máte předchozí zkušenost v oblasti recruitmentu min. 1 rok,
  • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
  • si dokážete představit, že trávíte celý den s novými lidmi, které poznáváte na pohovorech,
  • dokážete napsat souvislý text bez gramatických chyb,
  • dokážete odhadnout schopnosti člověka a objevovat jeho talenty.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,...),
  • mít příjemné vystupování a umět jednat s lidmi,
  • jste samostatní a máte proaktivní přístup, zároveň jste i týmový hráč.

Co nabízíme?

  • skvělý tým, který vás vždy podrží a poradí vám,
  • zaškolení na recruitment aj.,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat v oborech, které vás zajímají,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+,
  • 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno – Dolní Heršpice (Vienna Point)

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.


Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám!


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Personalista, Trenér/školitel, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Frontman s.r.o., Martina Kolková