Banka CREDITAS je mladá česká banka, která vznikla 1. 1. 2017 přeměnou ze spořitelního družstva.
Zakládáme si na tradici, bohatých zkušenostech a osobních vztazích se zaměstnanci i našimi klienty. Společně vyvíjíme unikátní a moderní koncept bankovnictví se zaměřením na výhodné služby platebního styku a zajímavé zhodnocení úspor.
MANAŽER POBOČKY - Karlovy Vary
Manažerem pobočky u nás:
- Vedete malý tým (1 až 2 lidé). Jste oporou osobním bankéřům. Pomáháte řešit nestandardní, náročnější situace. Produkty a předpisy znáte vždy o krok napřed.
- Zodpovídáte za plnění měsíčních plánů pobočky. Provádíte kontrolu stanovených postupů.
- Motivujete a podporujete osobní rozvoj kolegů.
- Jste partnerem i pro klienty. Pomáháte skrze produkty banky hledat optimální cesty, jak efektivně zhodnotit jejich finance.
- Provádíte běžné operace jako založení účtu, servisní požadavky, směnárenskou a pokladní činnost. Zastupitelnost na pobočce je nutná.
- Reprezentujete Banku CREDITAS v dané lokalitě a rozvíjíte klientskou základnu.
- Řídíte provoz pobočky po personální i technické stránce.
Pozice je pro Vás vhodná pokud:
- Máte praxi z bankovního/finančního prostředí, nebo jste vedl/a tým a zajímá Vás bankovní sektor.
- Zastáváte partnerský přístup a chcete být součástí týmu i při plnění obchodního plánu, nikoliv pouze řídit.
- Jste přirozeně komunikativní a jednání s lidmi Vás baví. Dokážete zjistit, co klient potřebuje a navrhnete řešení.
- Chcete se učit nové věci – znalosti produktů, služeb, předpisů jsou základ.
- Jste běžný uživatelem PC (pracujeme se 3 bankovními systémy).
- Doložíte maturitní vysvědčení a čistý trestní rejstřík.
Spoluprací s námi získáte:
- Možnost být součástí malého týmu, kde Váš názor bude slyšet. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité. Díky velikosti firmy k sobě máme blízko. Zajděte se přesvědčit na pobočku a zeptejte se kolegů.
- Budete pracovat v unikátním a klientsky přívětivém konceptu poboček.
- Během tří měsíčního adaptačního procesu Vám pomůžeme s přípravou na potřebné certifikace. I zkušenějším rozšíříme obzory zejména v investičních produktech.
- Nadále o Vás bude pečovat regionální manažer ve spolupráci s interními školiteli.
- Pracovní doba je od pondělí do pátku a pracovní smlouva na HPP.
- K finančnímu ohodnocení náleží motivační variabilní složka.
- Zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, 3 sickdays, Multisport karta.
Jak to vidí naši manažeři:
„V Bance CREDITAS mají zaměstnanci bližší vztahy díky menšímu počtu zaměstnanců. Mnohem rychleji se zavádí nové produkty. S klienty vytváříme příjemné domácké prostředí při jednání na pobočce.“
„Jako největší rozdíl v Bance CREDITAS vidím to, že se jako manažer podílím na plnění obchodního plánu, a tak jsem neustále v obraze a neustálém kontaktu se zaměstnanci. Manažer není jenom zavřený v kanceláři a neví, co se děje. Oproti jiné bance, kde jsem měl možnost pracovat, se v Bance CREDITAS ještě netopím v tabulkách, nejsou tady tabulky na tabulky.“
„Naučila jsem se pracovat s lidmi. Tato práce mě baví a naplňuje. Navíc práce s klienty je pro mě o to zajímavější.“
Termín nástupu:
- dohodou
Informace o pozici
- Společnost
- Banka CREDITAS a.s.
- Adresa
- T. G. Masaryka 58/34, Karlovy Vary
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Benefity: Provize z prodeje, Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays
- Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel