• ÚSPĚŠNÁ DEVELOPERSKÁ SPOLEČNOST
  • JEDINEČNÉ PROJEKTY – BRNO
  • LÍDR V OBLASTI PROJEKTOVÉHO DEVELOPMENTU HLEDÁ PRO REALIZACI REZIDENČNÍCH A KOMERČNÍCH PROJEKTŮ, ŘEDITELE VÝSTAVBY /SENIORNÍHO PROJEKTOVÉHO MANAGERA.
  • KOMUNIKATIVNÍ ANGLIČTINA NUTNOSTÍ


Ideální kandidát na tuto pozici by měl mít zkušenosti s realizaci projektů od zadání projektu až po kolaudaci.

Na této pozici se bude dařit někomu, kdo je proaktivní, samostatný, organizačně schopný a má zkušenosti s vedením menšího týmu lidí, výborné organizační a vyjednávací schopnosti (povedete projektový tým externích i interních spolupracovníků, budete vyjednávat s příslušnými pracovníky státní správy a místní samosprávy).

Hlavní zodpovědnosti Ředitele výstavby / Projektového manažera zahrnují:

  • Podílení se na přípravné fázi projektů
  • Návrh finální podoby projektu, definice časového harmonogramu a rozpočtu;
  • Řízení projektu v rámci harmonogramu, za dodržení smluvních podmínek a získání všech potřebných povolení nutných ke kolaudaci a následné předání jednotek klientům ve smluvené kvalitě;
  • Řízení architektů a projektantů ve všech fázích projektu;
  • Odpovědnost za výběr generálního zhotovitele a uzavření smluvní dokumentace;
  • Odpovědnost za řízení projektu a dodržení stanoveného rozpočtu, kvality a termínu realizace projektu:
  • Jednání s projekční kanceláří a dodavateli (včetně tendrů)
  • Řízení a koordinaci prací dle časového plánu
  • Sledování a vyhodnocování finančního plánu
  • Kontrolu provedených prací
  • Řízení veškerých smluvních vztahů mezi projektovou společností a smluvními partnery (dodavatelé energií, orgány státní správy a místní samosprávy, dodavateli služeb);
  • Odpovědnost za řízení procesu získání a vydání kolaudačního rozhodnutí;
  • Podílení se na procesu předání jednotek od generálního zhotovitele vlastníkům a odpovědnost za dodání produktu v požadované kvalitě;
  • Odpovědnost za strategii a kroky vedoucí k předání infrastruktury do správy servisním společnostem / dodavatelům energií;
  • Řízení a koordinace celého procesu napříč jednotlivými odděleními
  • Spolupráci s ostatními odděleními společnosti
  • Pravidelný reporting


Vhodný kandidát bude mít VŠ stavebního zaměření a minimálně 5–10 let zkušeností, ideálně praxi s vedením projektů (rezidenční nebo komerční projekty). Komunikativní znalost angličtiny je nutností.

Od kandidáta se očekává spolehlivost, schopnost hledat řešení při vedení a koordinaci náročnějších projektů.

Náš klient nabízí zázemí etablované, dynamické a tedy i stále expandující společnosti spojené s velmi motivujícím platovým ohodnocením na základě předešlých zkušeností. Součástí bude i balíček benefitů a zajímavých bonusů.

Pokud si myslíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis.

Širší nabídku pracovních pozic naleznete na našich stránkách www.prusakgroup.cz.


Informace o pozici

Společnost
Prušák Group s.r.o.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 100 000 – 150 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Project Manager, Výkonný ředitel, Technický ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.