Zabýváme se vývojem, implementací a integrací software pro řízení firemních procesů. Řešení, které pokrývá například agendy nákupu, prodeje, správy dokumentů, pravidelné i havarijní údržby, workforce management, reporting a analytické funkcionality.

Asistent/ka obchodu

Posilujeme náš tým a hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistenta/ky obchodu. Jste proaktivní, rád/a hledáte nové cesty a komunikace po telefonu Vám nedělá problémy? Pak práce v INSIO SW může být to pravé pro Vás!

Jsme parta nadšenců do informačních technologií, nových trendů a zákazník je pro nás vždy na 1. místě. Náš software pomáhá společnostem efektivně řídit jejich procesy a soustředit se na hlavní činnost jejich podnikání.

Čemu se budete věnovat?

  • Vyhledávání kontaktů na nové zákazníky
  • Oslovování potenciálních zákazníků (tzv. cold cally)
  • Organizaci schůzek pro obchodníky
  • Přípravě podkladů pro jednání
  • Tvorbě mailing listů
  • Přípravě newsletterů
  • Kooperaci s ostatními odděleními ve společnosti a řešení ad hoc úkolů

Co byste měl/a splňovat?

  • Samostatný, proaktivní a kreativní přístup
  • Cílevědomost a pečlivost
  • Reprezentativní vystupování a komunikačně-organizační dovednosti
  • Min. SŠ vzdělání
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Zkušenost s prodejem výhodou, šanci mají i motivování absolventi
  • Anglický jazyk (B1), jiné jazyky výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Práci v mladém, dynamickém a motivovaném kolektivu
  • 25 dní dovolené
  • Sickdays
  • Multisport kartu
  • Stravenky
  • Osobní a profesní rozvoj
  • Smlouvu na dobu určitou na 1 rok s možností dalšího prodloužení
  • Seberealizaci na projektech
  • Kariérní postup
  • Možnost homeoffice
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Krásnou kancelář na Národní třídě v Quadriu
  • Kávu, čaj a vodu na pracovišti zdarma

Informace o pozici

Společnost
INSIO software s.r.o.
Adresa
Purkyňova 2121/3, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 20 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Možnost delšího neplaceného volna, Účast na zahraničních konferencích, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Asistentka, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


INSIO software s.r.o., Veronika Kuníková