Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.
"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"
Asistent/ka obchodního oddělení
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku administrativu a nebojí se práce v kanceláři s týmem obchodníků.
Co bude vaší náplní práce?
- péče o nové, předané obchodní zástupce a sítě (komunikace a pomoc s firemními procesy),
- administrativní práce spojené s novými i stávajícími obchodními zástupci a sítěmi (smlouvy o spolupráci, investorské smlouvy apod.),
- školení obchodníků na firemní procesy firmy, kontrola jejich dodržování,
- telefonická a e-mailová komunikace s obchodníky, firemními partnery a klienty (firemní novinky, pozvánky na firemní akce,...),
- organizace školení pro externí obchodníky a sítě (pozvánky, rezervace, občerstvení,...),
- účast na školení, zápis a získávání zpětné vazby,
- skenování a tisk materiálů, organizace složek na firemním disku.
Určitě se přihlaste, pokud
- vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
- máte organizační schopnosti a time-management v malíčku,
- jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
- dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.
Co byste měl/a ještě splňovat?
- mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
- samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí: e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace,
- být flexibilní a odolný/á vůči stresu,
- vlastnit řidičský průkaz sk. B,
- výhodou je psát všemi deseti.
Co nabízíme?
- přátelský tým lidí, kde se vzájemně podporujeme,
- prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
- možnost pracovního i osobního růstu,
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti,
- stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené.
Nástup: dle domluvy
Lokalita: Brno – Dolní Heršpice (Vienna Point)
Informace o pozici
- Společnost
- Frontman s.r.o.
- Adresa
- Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Zařazeno: Administrativa, Asistentka
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.