Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"

Asistent/ka obchodního oddělení

Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku administrativu a nebojí se práce v kanceláři s týmem obchodníků. Jste komunikativní a zároveň si libujete v administrativě.

Co bude vaší náplní práce?

  • péče o nové, předané obchodní zástupce a sítě (komunikace a pomoc s firemními procesy),
  • administrativní práce spojené s novými i stávajícími obchodními zástupci a sítěmi (smlouvy o spolupráci, investorské smlouvy apod.),
  • školení obchodníků na firemní procesy firmy, kontrola jejich dodržování,
  • telefonická a e-mailová komunikace s obchodníky, firemními partnery a klienty (firemní novinky, pozvánky na firemní akce,...),
  • organizace školení pro externí obchodníky a sítě (pozvánky, rezervace, občerstvení,...),
  • skenování a tisk materiálů, organizace složek na firemním disku.

Určitě se přihlaste, pokud

  • máte předchozí zkušenost se stejnou či obdobnou pozicí (asistentka obchodního oddělení, klientský pracovník, administrativní pracovník v bankovním sektoru,..),
  • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
  • máte organizační schopnosti a time-management v malíčku,
  • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
  • dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • tvorba smluv vám není cizí a dokážete se v jejich prostředí orientovat,
  • mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
  • znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,...),
  • být flexibilní a odolný/á vůči stresu,
  • výhodou je psát všemi deseti.

Co nabízíme?

  • přátelský tým lidí, kde se vzájemně podporujeme,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené.

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno – Dolní Heršpice (Vienna Point)

Těšíme se na vás! :)


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Frontman s.r.o., Gabriela Čapková