Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"

Výkonný/á asistent/ka pro majitele společnosti

Hledáme milého člověka, který s úsměvem přivítá v kanceláři každé ráno jednatele firmy a s energií bude pracovat na svých každodenních úkolech.

Co bude vaší náplní práce?

  • starat se o nabitý diář a plánovat efektivně čas (telefonicky a e-mailem domlouvat schůzky, pohovory a školení),
  • denní písemná i ústní komunikace s partnery, klienty a obchodníky v českém jazyce,
  • evidovat a kontrolovat reporting projektů a managementu,
  • sledovat včasné splnění zadaných úkolů a urgovat termíny,
  • zpracovávat zadané textové dokumenty a tabulky a upravovat je podle požadavků,
  • doprovázet ředitele na jednání,
  • psát zápisy a samostatně sledovat plnění úkolů,
  • pochůzky po úřadech, poštách a nákupech,
  • spolupracovat s ředitelem společnosti na optimalizaci a tvorbě firemních procesů,
  • zápis veškerých pracovních aktivit v interním systému.

Určitě se přihlaste, pokud

  • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
  • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
  • máte logické myšlení, organizační schopnosti a time-management v malíčku,
  • dokážete dosledovat zadané úkoly a mít ve všem přehled,
  • vám nevadí časté změny harmonogramu a dokážete se jim rychle přizpůsobovat.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (psát bez pravopisných chyb),
  • samostatně ovládat počítač (Google: e-mail, disk, textové programy, tabulky, prezentace),
  • orientovat se na internetu, zvládnout si vyhledat postupy, které neznáte,
  • být samostatný/á, flexibilní a odolný/á vůči stresu,
  • psaní všemi deseti nebo umění velmi rychlého psaní (doslovné přepisování jednání).

Co nabízíme?

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.

Nástup: dohodou – čím dříve, tím lépe, ale na skvělé lidi si dokážeme počkat :)

Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Frontman s.r.o., Gabriela Čapková