Klientská podpora
Co bude vaší hlavní pracovní náplní:
- Údržba a instalace PC/Notebooků, tenkých klientů postavených na platformě MS Windows nebo Vmware Horizon.
- Poskytování uživatelské a technické podpory, vyřizování vzniklých tiketů.
- Zajišťování ICT techniky pro všechny pobočky úřadu.
- Údržba lokálních a síťových tiskáren.
- Lokalizování a odstraňování poruch a závad na HW.
- Zpracovávání reportů a sledování efektivní využívání ICT techniky.
- Vytváření a vedení dokumentace k informačním systémům.
- Provádění profylaxe a diagnostiky koncových zařízení a periferií.
- Zapojení se do budování infrastruktury, spolupráce na různých zajímavých projektech z oboru ICT.
- Technická správa certifikovaných systémů na všech pobočkách úřadu
- Pro plnění úkolů vyplývajících z pracovního zařazení dle potřeby řídit a využívat referentské vozidlo.
Kvalifikační předpoklady:
- SŠ nebo VŠ obor IT.
- Praxe v IT na podobné pozici minimálně 1 rok.
- Základní nebo širší znalosti principů MS Active Directory, Config manager, MDM řešení
- Přehled v oblasti IT – TCP/IP, MS Firewall, GPO, DNS, DHCP, virtualizace na platformách Hyper-V a VMware, PKI, WSUS, KMS, PXE.
- Znalosti na úrovni administrátora - systémy MS Windows 10 a office produkty.
- Alespoň teoretická znalost terminálových serverů.
- Velmi dobré komunikativní schopnosti, samostatnost a odpovědnost.
- Schopnost a ochota učit se nové věci a samovzdělávání.
- Znalost anglického jazyka – umět jednoznačně formulovat otázky směrem na podporu.
Výhodou je mít:
- Zkušenosti s MS AD, SCCM a PXE instalace.
- Správa počítačů v doménovém prostředí.
- Zkušenost nástrojů pro migraci dat a uživatelských účtů.
- Certifikace např. GOPAS.
- Zkušenosti s evidencí HW a SW ve státní správě.
- Zkušenosti s tvorbou technické dokumentace pro veřejné zakázky.
Nabízíme:
- Možnost podílet se na nastavení pravidel a standardů v oblasti ICT.
- Přístup k moderním technologiím.
- Zodpovědnou a perspektivní práci.
- Zázemí stabilní a respektované instituce.
- Příspěvek na stravování, sport a kulturu (FKSP) - samozřejmostí jsou stravenky, možnost příspěvků od zaměstnavatele na důchodové připojištění, dovolenou nebo kartu Multisport,
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku.
- Zázemí stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění; po zapracování možností platového růstu a odměn.
- a spoustu dalších benefitů – viz: https://www.nukib.cz/cs/kariera/benefity.
Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení TAJNÉ
Odměňování dle nařízení vlády č. 341/2017, nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě je k platu příplatek za bezpečnostní prověrku a osobní ohodnocení.
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: Dohodou
Informace o pozici
- Společnost
- Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost
- Adresa
- Olšanská 38/9, Praha – Žižkov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Státní a veřejná správa, Referent, IT Security Specialist
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel