Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů, komunikace, psychologie, profesního a osobnostního rozvoje, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky našim dlouholetým zkušenostem z personálních oddělení ve velkých i malých firmách víme, jakým způsobem nejlépe služby náboru a personálního poradenství poskytovat.

Key Account Manager s velmi dobrou angličtinou


Pro našeho klienta českou výrobní společnost se sídlem v Pardubicích hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Key Account Manager.

Co budete mít na starosti:

  • navazování nových obchodních kontaktů nejen v ČR, ale i v zahraničí
  • péči o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
  • naplňování obchodní strategie ve spolupráci s obchodním ředitelem a vedoucími obchodních skupin
  • proaktivní řešení potřeb zákazníků
  • neustálou analýzu trhu a vyhledávání obchodních příležitostí
  • aktivní účast na společenských akcích s klienty
  • účast na veletrzích, konferencích a marketingových akcích

Na druhou stranu ale klient potřebuje, abyste uměli/měli:

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni je nutná, budete mít zákazníky i v zahraničí
  • prokazatelné zkušenosti v péči o významné zákazníky
  • chuť do nových obchodů a případně pro vás nového oboru
  • schopnost orientace v technickém oboru
  • výborné komunikační a obchodní a prezentační dovednosti
  • velice dobrý osobní time management
  • flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost a schopnost neustálého osobního rozvoje
  • znalost práce na PC (Internet, MS Word, Excel)
  • řidičský průkaz skupiny B a ochotu cestovat

Co vám za tuto práci klient nabídne:

  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní společnosti
  • fixní mzdu a provize z obchodu
  • osobní a profesní růst, včetně odborného vzdělávání
  • služební auto i k osobním účelům, telefon a notebook jsou samozřejmostí
  • dodatkovou dovolenou
  • příspěvek na stravování
  • penzijní připojištění a další

Místo výkonu práce:

  • budete trávit 2-3 dny v kanceláři v Pardubicích a cestovat budete po celé ČR

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Informace o pozici

Společnost
Peopledrive
Adresa
Pardubice – Pardubice-Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 60 000 – 80 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Peopledrive, Mgr. Petra Nedvědová
728 873 998