CBRE obhospodařuje více než 1.7 milionu metrů čtverečních kancelářských, výrobních ploch nadnárodních společností, institucí, neziskových a státních organizací po celém světě. Používáním našeho know-how, technologií, procesů jsme pomocí našich zaměstnanců schopni uspokojovat individuální zakázky a nabízet klientům konkurenční výhody.

Regionální vedoucí zakázky SV Čechy

Pro nově vznikající regionální 3 členný pracovní tým otevíráme pozici Regionální vedoucí zakázky (Liberecko, Královehradecko, Pardubicko a kraj Vysočina)

Rámcové odpovědnosti a pravomoci

  • Samostatně a efektivně řídt přidělenou zakázku ve všech směrech působnosti s cílem zabezpečení růstu, efektivity a ziskovosti společnosti.
  • Zpracovávat a předkládat návrhy aktivit pro zajištění rozvoje společnosti.
  • Odpovídat za poskytování všech činností a služeb spadajícími do působnosti regionu.
  • Podílet se na přípravě a sestavování finančního plánu společnosti a spolupracovat na přípravě a hodnocení záměrů společnosti.
  • Zastupovat klienta v rozsahu mandátní smlouvy při jednání ve věcech týkajících se činností zajišťovaných pro klienta.
  • Řídit a hodnotit činnosti příslušných podřízených zaměstnanců v rámci řízených zakázek a poskytovat jim podporu v jejich činnostech.
  • Zajišťovat řešení objednávek a požadavků na nákup majetku, materiálu a služeb.
  • Řídit činnost podřízených a koordinovat činnost subdodavatelů v rámci své působnosti.
  • Dodávat podklady pro zajištění správné a včasné fakturace.
  • Spolupracovat s technikem BOZP při školení zaměstnanců a dbát na přidělení OOPP a na jejich používání podřízenými zaměstnanci.
  • Zajišťovat potřebné vybavení pracovními prostředky svým podřízeným.

Požadované vzdělání:

  • Ukončené SŠ vzdělání maturitní zkouškou
  • Certifikované znalosti Facility Managementu vítány
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Český jazyk rodilý mluvčí
  • Pokročilá znalost excelu

Osobnostní požadavky a dovednosti

  • Zkušenost se samostatným řízením zakázky.
  • Zkušenosti s finančním řízením zakázky
  • Zkušenosti v jednání se zaměstnanci, dodavateli a zákazníky.
  • Silný smysl zaměření na zákazníka.
  • Schopnost vedení pracovní skupiny s důraznem na telefonickou a písemnou formu způsobu vedení.
  • Schopnost sebemotivace.
  • Schopnost upřednostňovat požadavky a rozhodovat pod tlakem.

Nabízíme

• Pracovní prostředí světového lídra v oblasti správy nemovitostí a obchodu s nemovitostmi
• Pracovní smlouva (plný úvazek)
• Příležitost profesního růstu
• Služební auto pro soukromé použití, notebook, mobilní telefon.
• Balíček firemních výhod, jako jsou stravenky, příležitostná práce z domova, 5 dní dovolené za rok atd.

Datum nástupu

  • leden 2021

Místo výkonu práce

  • region SV Čechy

Co bude dál?

Váš profesní životopis v českém jazyce bude posouzen personálním oddělením. Shledáme-li Váš životopis shodný s našimi požadavky, budete kontaktováni náborovým pracovníkem.


Informace o pozici

Společnost
CBRE Global Workplace Solutions s.r.o.,
Adresa
Královéhradecký kraj
kraj Vysočina
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazeno: Služby, Stavebnictví a reality, Stavbyvedoucí, Facility Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel