CBRE obhospodařuje více než 1.7 milionu metrů čtverečních kancelářských, výrobních ploch nadnárodních společností, institucí, neziskových a státních organizací po celém světě. Používáním našeho know-how, technologií, procesů jsme pomocí našich zaměstnanců schopni uspokojovat individuální zakázky a nabízet klientům konkurenční výhody.

Vedoucí zakázky (Account Lead)

Pro nově vznikající 12 členný pracovní tým otevíráme pozici Vedoucí zakázky (Account Lead)

Rámcové odpovědnosti a pravomoci

  • Samostatně a efektivně řídí svěřený kontrakt
  • Odpovídá za poskytování služeb dle uzavřené smlouvy
  • Odpovídá za obchodní a provozní rozvoj služeb u klienta, za jejich spokojenost a dlouhodobé udržení a rozvoj vztahů s klientem, za naplňování stanovených cílů
  • Odpovídá za efektivní využívání produktivity práce, za zavádění inovací, za procesní zlepšování v oblasti služeb v rámci svěřeného kontraktu
  • Rozhoduje o postupech při plnění stanovených cílů
  • Rozhoduje o personálním obsazení 12 členného týmu zakázky, odpovídá za odborný a profesní rozvoj pracovního týmu
  • Tvoří rozpočet svěřené zakázky, odpovídá za stanovené finanční výsledky
  • Odpovídá za využívání interních systémů v předepsané kvalitě a čase
  • Odpovídá za řešení havarijních stavů či krizových situací
  • Odpovídá za zpracované podklady pro zajištění správné a včasné fakturace
  • Provádí technické audity zakázek nebo technologií
  • Pravidelně komunikuje s klientem, zjišťuje a vyhodnocuje jeho spokojenost
  • Kontroluje správné a včasné zajištění všech smluvních činností, včetně nápravy zjištěných nedostatků
  • Připravuje a kontroluje dodržování rozpočtu

Dosažené vzdělání

  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe v oboru alespoň 4 roky
  • Certifikované znalosti Facility Managementu vítány
  • Znalosti finančního řízení zakázky; (zakázkové řízení výhodou)
  • Anglický jazyk slovem a písmem
  • Český jazyk rodilý mluvčí
  • Velmi dobrá znalost excelu

Osobnostní požadavky a dovednosti

  • Ověřená praxe se správou zařízení nebo jiný poskytovatel služeb outsourcingu
  • Zkušenost se samostatným řízením zakázky
  • Zkušenosti se sestavováním finančních plánů a predikcí
  • Zkušenosti v jednání se zaměstnanci, dodavateli a zákazníky
  • Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti, metodický přístup
  • Silný smysl zaměření na zákazníka
  • Schopnost vedení pracovní skupiny s důraznem na telefonickou a písemnou formu způsobu vedení
  • Schopnost sebemotivace
  • Schopnost upřednostňovat požadavky a rozhodovat pod tlakem

Nabízíme

• Pracovní prostředí světového lídra v oblasti správy nemovitostí a obchodu s nemovitostmi
• Pravidelná pracovní smlouva (plný úvazek)
• Flexibilní pracovní doba
• Příležitost profesního růstu
• Služební auto pro soukromé použití, notebook, mobilní telefon.
• Balíček firemních výhod, jako jsou stravenky, příležitostná práce z domova, 5 dní dovolené za rok atd.

Datum nástupu

  • leden 2021

Místo výkonu práce

  • CBRE Global Workplace Solutions Líbalova 1, Praha 4 - Opatov

Co bude dál?

Váš profesní životopis v českém a anglickém jazyce bude posouzen personálním oddělením. Shledáme-li Váš životopis shodný s našimi požadavky, budete kontaktováni náborovým pracovníkem.


Informace o pozici

Společnost
CBRE Global Workplace Solutions s.r.o.,
Adresa
Líbalova 2348/1, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazeno: Služby, Stavebnictví a reality, Stavbyvedoucí, Facility Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel