Jsme původně italská rodinná personální společnost s více než dvacetiletou historií a pobočkami po celém světě.
Naší zásadou je "Stojíme při Vás".

Personální ředitel/ka

TEDOM byl založen v roce 1991. Za čtvrt století se z malé firmy stala mezinárodní společnost s více než 900 zaměstnanci, která své výrobky prodává v desítkách zemi světa.

Začínali jsme s jedním modelem kogenerační jednotky o výkonu 22 kW. Vzápětí přibyly další typy s vyššími výkony a vedle jednotek na zemní plyn jsme se pustili i do vývoje jednotek spalujících bioplyn. Dnes již nabízíme desítky kogeneračních jednotek na zemní plyn i bioplyn s výkonem od 7 kW do 10 MW. Kromě samostatných kogeneračních jednotek dodáváme i komplexní projekty na klíč, které zahrnují projektovou dokumentaci, dodávku technologii a výstavbu celého energetického zdroje. Od roku 2003 používáme pro naše kogenerační jendotky také náš vlastní motor TEDOM.
Pro skupinu ČEZ servisujeme a monitorujeme přes sto třicet kogeneračních jednotek zapojených do jimi provozované virtuální elektrárny o celkovém elektrickém výkonu 110 MW. Dále provozujeme energetické zdroje na skládkách komunálního odpadu, v nichž ročně vyrobíme desítky tisíc megawatthodin zelené elektřiny. Disponujeme také rozsáhlou servisní sítí, jejíž součásti je i dálkový on-line monitoring provozu kogeneračních jednotek.

Na podzim 2016 jsme koupili německou firmu SCHNELL, předního dodavatele kogeneračních jednotek pro bioplynové stanice. Počet zaměstnanců ve skupině TEDOM se tak zvýšil na 900 a počet společných referenci přesáhl 8000 kogeneračních jednotek.

V naší společnosti věříme v rozvoj distribuované energetiky ve světě a v její roli na snižování emisí skleníkových plynů. Splnění těchto cílů nelze bez inovací a dalšího vývoje.

Společnost TEDOM dnes vlastní úspěšná investiční skupina Jet Investment.

Koho hledáme?

· Máte za sebou úspěšné působení na obdobné pozici, ideálně z mezinárodní společnosti, kde jste měl/a zodpovědnost za několik výrobních závodů či společností v rámci skupiny
· Máte zkušenosti napříč všemi oblastmi HR – od velmi dobré znalosti pracovně-právní problematiky, přes compensation & benefits, budování značky zaměstnavatele až po nábory různorodých pozic jak blue tak white collars
· Máte manažerské schopnosti a zvládnete vybudovat a řídit celé oddělení včetně nastavení procesů a reportingu
· Znáte moderní techniky náboru včetně sociálních sítí
· Oblast HR Vás baví, naplňuje a sledujete aktuální trendy
· Domluvíte se dobře AJ, NJ velkou výhodou
· Výhodou také bude, máte-li zkušenosti[VH1] se spoluprácí s personálními agenturami
· Máte ŘP sk B, jste ochotný/á cestovat na další pobočky, jak v ČR tak v zahraničí
· Počítáte s tím, že Vaše základna bude sídlo firmy v Třebíči

Co bude náplní Vaší práce?

· Vybudování a řízení celého HR oddělení (payroll, comp&ben, recruitment, employer branding, interní komunikace)
· Budete oporou a poradcem pro management společnosti pro personální otázky
· Budete spoluvytvářet a promovat dobré jméno firmy
· Budete přímo zodpovědný/á za nábor klíčových pozic

Co za to získáte?

· Perspektivní uplatnění ve velmi úspěšné české společnosti, která dnes dodává své výrobky do celého světa, která chce s podporou silného investora nadále rychle růst a expandovat
· Podporu managementu, možnost realizovat svoje vize
· Atraktivní mzdový balíček a set benefitů, na jehož vytvoření se můžete sám podílet
· Podporu v případě relokace


Informace o pozici

Společnost
Quanta Human Resources CZ s.r.o.
Adresa
kraj Vysočina
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá)
Zařazeno: Elektrotechnika a energetika, Personalistika a HR, Vrcholový management
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Quanta Human Resources CZ s.r.o., Tomas Surka