Jsme česko-slovenská personální společnost s jednou z největších sítí regionálních zastoupení v rámci České a Slovenské republiky. Patříme mezi nejstarší personálně – poradenské společnosti na území bývalého Československa – naše společnost vznikla již v roce 1991 s prvotním záměrem poskytnout kvalitní služby v oblasti brigádnické výpomoci v jednotlivých regionech. Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Na Slovensku jsme držiteli certifikátu ISO 9001:2000, v České republice se na certifikaci připravujeme.

Back office manažer/ka s angličtinou, super benefity #OXuJ6

Pracovní náplň:

Chtěla/a byste vést tým asistentů/tek a umíte perfektně anglicky? Orientujete se v Google prostředí? Pak nám o sobě určitě dejte vědět a staňte se součástí mezinárodní společnosti, která pomáhá firmám prosadit se na trhu v různých oblastech! Budete mít široké možnosti kariérního růstu a mnoho zajímavých benefitů!

Náplň práce:
- vedení týmu odborných asistentů/asistentek
- zodpovědnost za výsledky týmu, dodržování termínů a plnění cílů, tvorba reportů
- školení nových i stávajících produktů
- kontrola, popř. evidence smluvní dokumentace v angličtině (firemní smlouvy, potvrzení, výpisy,...)
- kontrola práce s firemním klientským systémem (CRM je v českém jazyce)
- dosledování telefonické a e-mailové komunikace v anglickém jazyce s obchodníky, firemními partnery a klienty (za účelem tvorby smluv pro investory)

Místo výkonu práce: Brno

Nabízíme:

- zajímavou mzdu dle praxe a domluvy
- flexibilní prac. dobu
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- kartu ActivePass+ na volnočasové aktivity
- teambuildingy
- osobní a kariérní růst
- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti
- přátelský a veselý kolektiv
- možnost realizace vlastních nápadů

Požadujeme:

- angličtinu na skvělé úrovni - C2, nebo rodilý/á mluvčí
- vynikající znalost psané i mluvené češtiny
- samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí: e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace,
- být flexibilní a odolný/á vůči stresu
- zkušenosti se sepisováním smluv (orientace v tomto prostředí)


Informace o pozici

Společnost
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Vrcholový management, Finanční ředitel/manažer, Obchodní ředitel/manažer, Office Manager, Pracovník back office, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

INDEX NOSLUŠ s.r.o., Eva Březinová
603 862 503