ADLER Czech, a.s. je mezinárodní společnost působící v 25 státech Evropy a dvěma pobočkami v Asii.

Máme jasný cíl – stát se největším výrobcem a distributorem reklamního textilu v Evropě.

Neváhejte a připojte se k nám. Staňte se součástí našeho kolektivu!

Pracujeme v nové administrativní budově s příjemným a prosluněným interiérem v Ústí nad Labem.

Koho hledáme?
Hledáme Trade Marketing Managera, který povede tým trade marketing specialistů. Bude analyzovat možnosti svěřených trhů, konkurencí a zákazníků. Bude velmi úzce spolupracovat s obchodním oddělením, pro které je marketing jedním z klíčových nástrojů pro zvýšení prodejů a zisků.

Je Vám tato činnost blízká? Pak neváhejte a reagujte na naší pozici!

Co Vám nabízíme?

• Motivační platové ohodnocení.
• Vstupní zaškolení a široké možnosti vzdělávání v rámci společnosti.
• Možnosti seberealizace, pracovního postupu, profesního i osobního rozvoje.
• Pracovní příležitost v prostředí rostoucí mezinárodní firmy.
• Rušný mezinárodní tým.
• Slevu na firemní produkty.
• Stravenky.
• 25 dnů dovolené.
Nástup: dle domluvy.

Jaká bude Vaše náplň práce?

• Vézt, motivovat a podporovat tým trade marketing specialistů.
• Zviditelnit a propagovat společnost, její výrobky a značky.
• Identifikovat obchodní příležitosti na základě nových trendů a výstupů z analýz.
• Velmi úzce spolupracovat s obchodním oddělením, pro které je marketing jedním z klíčových nástrojů.
• Spolupracovat na provázanosti obchodních/MKT strategiích a jednotlivých marketingových kampaních.
• Připravovat ucelené analýzy a podklady pro porady a jednání.
• Připravovat propagační materiály, ale také různé reklamní akce a eventy pro klienty.
• Sledovat klíčovou konkurenci na svěřených trzích – ceny, aktivity, marketingovou komunikaci, distribuční kanály.
• Na základě znalostí o konkurenci, prodejích a trhu připravovat cenotvorbu.
• Připravovat pravidelné analýzy sledovaných ukazatelů (obrat, ks, marže, top komodity, top zákazníci, top kontrakty, počty aktivních firem, cenové hladiny).
• Připravovat a zodpovídat za veletrhy, VIP akce, workshopy a podobné akce pro zákazníky a aktivně se na nich účastní.

Co je pro nás důležité:

• VŠ vzdělání ekonomického nebo marketingového směru.
• Praxe v marketingu min 2 roky a zkušenosti s vedením malého týmu.
• Analytické schopnosti a finanční povědomí, schopnost vidět souvislosti v datech a číslech.
• Pokročilá znalost MS Office – především program Excel.
• Komunikativnost a týmovost.
• Systematický a důsledný přístup.
• Prezentační dovednosti.
• Znalost AJ jazyka na dobré komunikativní úrovni.

Jsme společensky odpovědná firma – záleží nám na etickém přístupu.
- Nasloucháme přáním našich zaměstnanců a investujeme do jejich vzdělání a spokojenosti.
- Využíváme moderní technologie.
- Jsme hrdými držiteli ocenění Superbrands 2017-2019, které je udělované nejúspěšnějším českým značkám.
- Jsme zapojeni do projektu „Zelená firma“.

Tedy, pokud si myslíte, že jste vhodným kandidátem, neváhejte zaslat Vaše CV.
Budeme se těšit na spolupráci s Vámi!


Informace o pozici

Společnost
ADLER Czech, a.s.
Adresa
Oblouková 391, Ústí nad Labem – Skorotice
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Marketing, Prodej a obchod, Analytik prodeje, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Specialista marketingu, Trade Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ADLER Czech, a.s., Pavla Sklenářová
727 833 371
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.