Jsme jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu, která dokázala efektivně propojit dva prestižní obory s ohromným potenciálem - finance a reality. Od roku 1998 jsme získali na českém trhu důvěru více než 640 000 klientů.

Manažer(-ka) / ředitel(-ka) obchodního týmu

Zajímá Vás svět financí a realit? Chcete se seznámit s bankovním a realitním prostředím? Stereotyp v práci není Vaším snem? Máte zájem o svůj osobní rozvoj, chuť se mu aktivně věnovat a dosáhnout tak na násobky standardních příjmů? To vše včetně skvělého týmu kolegů na pracovišti Vám nabízí náš obchodní tým na Vysočině. Zde nám pomůžete vyřizovat a zajišťovat servis a péči o naše stávající klienty, úspěšně rozšiřovat jejich řady a rozvíjet obchodní tým. Co přesně bude Vaším úkolem?

  • Budování nového obchodního týmu finančních a realitních specialistů
  • Péče o stávající klientský kmen
  • Komunikace s obchodními partnery a úřady
  • Akvizice nových klientů
  • Akvizice, zapracování a vedení nových spolupracovníků

Co k tomu potřebujete?

  • Profesionální komunikační dovednosti
  • Zkušenosti s HR
  • Zkušenosti s vedením obchodního týmu
  • Samostatnost
  • Spolehlivost, důvěryhodnost, loajalita, tah na branku, fair play, vytrvalost
  • Chuť učit se neustále novým věcem a pracovat na sobě
  • Schopnost táhnout za jeden provaz
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Řidičský průkaz skup. B

Co nabízíme?

  • Prověřený systém práce s možností rozvoje vlastního podnikání
  • Možnost neomezeného příjmu závislého pouze na obchodních výsledcích
  • Unikátní IT systémy podpory prodeje
  • Certifikace a vzdělání v rámci zaškolení (financováno firmou)
  • Příspěvek na automobil, asistenta / asistentku, kancelář
  • Firemní dovolené, teambuildingy, firemní kouč, společenské akce
  • Transparentní, dosažitelný a spravedlivý řád pro kariéru a odměňování
  • Klientský kmen po zapracování

Výhodou bude jestliže :

  • jste odolný/á vůči stresu, důsledný/á při řešení zadaných úkolů,
  • máte předchozí zkušenosti s vedením týmu spolupracovníků
  • budete s námi tvořit organickou součást týmu a dobře zapadnete do naší příjemné atmosféry,
  • Vám není cizí práce v dynamickém, cílevědomém týmu a máte svoji práci i koníčkem.

Koho se těšíme přivítat mezi nás?

Kolegu/gyni se strategickým myšlením a s touhou vybudovat a vést svůj tým k úspěchu. Kolegu/gyni s pozitivním přístupem k životu, k práci, lidem, s chutí prezentovat úspěšnou, stabilní a perspektivní firmu. Kolegu/gyni se zájmem o navázání kvalitní a dlouhodobé spolupráce

Co vám můžeme nabídnout

Uplatnění ve firmě, která je ekonomicky stabilním subjektem v ČR s rodinným přístupem ke svým kolegům. Práci, v rámci které si budete moci rozvíjet své dovednosti a zkušenosti. Zodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledky. Ohodnocení odpovídající zkušenostem, schopnostem a obchodním výsledkům. Funkční a zkušený tým kolegů s mnohaletou úspěšnou praxí ve velmi příjemném prostředí. Nesvazování nesmyslnými pravidly korporátu. Svobodu dle míry zodpovědnosti a spolehlivosti.


Informace o pozici

Společnost
Broker Consulting, a.s.
Adresa
kraj Vysočina
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 80 000 – 120 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Finanční ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO, jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Broker Consulting, a.s., Libor Hansel
739 209 686