Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby jsme si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele komplexních poradenských a BPO služeb. Zaměstnáváme téměř 270 profesionálů a staráme se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace zaštiťujeme projekty napříč několika státy a komplexní služby poskytujeme více než 2 000 zákazníků.

ÚČETNÍ

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Chceme být zaměstnavatelem volby č. 1 pro talentované lidi a v současné době hledáme pro brněnskou pobočku naší společnosti kolegyni/ kolegu na pozici ÚČETNÍ.

Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj, budeš:
* zpracovávat přiznání DPH, KH a podklady silniční daně
* připravovat soubor platebních příkazů
* spravovat svěřené rozvahové účty
* účtovat na účtech hlavní knihy
* čistit otevřené položky, dohledávat rozdíly
* aktivně spolupracovat na měsíčních účetních závěrkách a závěrkových pracích
* reportovat dle požadavků klienta
* řešit ad hoc záležitosti související s náplní práce
* spolupracovat na automatizaci účtování v našem vlastním softwaru
* kontrolovat práci kolegů na pozici junior účetní, kteří zpracovávají agendu pokladny, banky a fakturace
* komunikovat s klientem a dodavateli
* komunikovat se supervizorem a ostatními odděleními

Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.

Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. ...a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“.

Tak pojď do toho s námi!

Jak si tě představujeme?
* máš SŠ vzdělání ekonomického směru
* tvoje znalost anglického jazyka je alespoň na základní úrovni
* umíš pracovat s MS Office (budeš zejména používat Excel - tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook)
* dobře se orientuješ v softwarech a máš analytické schopnosti
* jsi schopný pracovat samostatně i v týmu, nechybí ti proaktivní přístup

Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!
* balíček benefitů:
- roční bonus (13. plat)
- částečně pružná pracovní doba (9 - 15h. fix)
- stravenky v hodnotě 90 Kč
- flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně
- 5 dnů dovolené navíc
- 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici
- teplé a studené nápoje, ovoce/ zelenina na pracovišti zdarma
- kurzy angličtiny a odborná školení
- teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek)
- mimořádnou odměnu pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“
* příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu
* dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra a v létě je zde fajn klimatizováno
* termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned.

Jedná se o práci na plný pracovní úvazek.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Jana, Gabča, Denča, Tomáš ... a dalších již téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!


Informace o pozici

Společnost
Accace s.r.o.
Adresa
Vídeňská 995/63, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Fakturantka, Účetní, Pracovník back office, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Accace Outsourcing s.r.o., Denisa Pulchertová