Společnost ESET již od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software, který drží rekordní počet ocenění a díky němuž může přes 100 milionů uživatelů bezpečně objevovat možnosti internetu. Široké portfolio produktů ESET nabízí firmám i spotřebitelům maximální proaktivní ochranu při minimálních nárocích.

Specialista/ka on-line podpory

Do týmu technické podpory hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Specialista on-line podpory. Pojď pracovat k přední technologické firmě, kterou nejen v České Republice zná snad každý uživatel. Nemusíš se bát naškrobených kravaťáků ani despotického šéfa. Jsme parta lidí, které spojuje nadšení pro nové technologie, bezpečnost a všechno co nějak souvisí s IT. Svou práci máme rádi, hlavně pro přátelskou a neformální atmosféru, a také proto, že veškerá rozhodnutí děláme společně. Věříme, že zaměstnání není jen o práci, ale také o vzájemné důvěře, dobré partě a otevřené komunikaci. Chceš to zkusit?

Tak se mrkni, na čem budeš dělat:

  • Tvým základním úkolem bude odpovídat na dotazy uživatelů, které budou posílat přes chat a Facebook.
  • Druhou základní činností bude kontrola technicko – marketingových textů a materiálů. Může se stát, že občas nějaký text i napíšeš.
  • Pokud nebudeš mít zrovna do čeho píchnout, vypomůžeš kolegům s tickety, které zákazníci posílají e-mailem do našeho systému.
  • Telefon zvedneš jen ve výjimečných případech – to proto, abys měl/a na chatování klid. Někdy se i k zákazníkovi vzdáleně připojíš a budeš pracovat na jeho PC na dálku.
  • Chatovací systém už sice máme, ale optimalizace jeho provozu a využití bude ve tvých rukou.
  • Dostaneš se k novým produktům jako první a budeš mít dostatek příležitostí si je pořádně osahat a otestovat. Pokud se ti nebude něco zdát nebo to nebude pracovat tak, jak by mělo, dáš echo kolegům z vývoje.
  • Pokud budeš řešit nějaký zajímavý dotaz, nenecháš si ho pro sebe, ale kopneš ho i s řešením do naší databáze znalostí, kterou najdeš na adrese https://servis.eset.cz. Je to super, protože sem pak můžeš odkazovat i jiné uživatele se stejným problémem.

Že je to přesně práce pro tebe? Tak čti dál, ať víš, co by si měl/a znát a umět:

  • Ve Windows se skvěle orientuješ na úrovni administrátora a víš o tom, že existují i jiné operační systémy.
  • Víš, že Microsoft Office není kancelář v Redmondu a Exchange není směnárna.
  • Víš, že s firewallem ti hasiči nepomůžou a rozumíš i jiným sítím než těm sociálním.
  • Víš, že TCP a UDP nejsou zkratky přepravních společností.
  • Máš výborné vyjadřovací schopnosti a tvůj písemný projev má vysokou úroveň. Dokážeš přesně formulovat myšlenky a vyjadřovat se věcně.
  • Tak nějak přirozeně víš, že zkratky typu WTF, ROLF a RTFM se do komunikace se zákazníkem moc nehodí.
  • Nedělá ti problém čeština a ani angličtina na úrovni středně pokročilého studenta.
  • Pokud by ses definoval jako „Grammar nazi“, dáme ti divokou kartu.
  • Aby to bylo fifty-fifty, tak tohle můžeš na oplátku čekat od nás:
  • Zajímavou a různorodou práci pro přední technologickou společnost v ČR. V boji proti počítačové havěti jsme fakt dobří!
  • Prvotní zaškolení a další pravidelná školení v oboru. Prostě Tě v tom nenecháme plavat!
  • Přátelskou atmosféru, pohodový tým a šéfa, který bere ohled i na tvé potřeby a přání.
  • Možnost profesního růstu.
  • Dostatek prostoru pro vlastní názory a nápady.
  • Za bezvadnou práci slušné finanční ohodnocení a zajímavé benefity.
  • Firemní akce a vykutálené teambuildingy.

Dočetl/a jsi až sem a máš pocit, že je to nabídka jako dělaná pro tebe?

Tak pošli svůj životopis a napiš nám i něco o své motivaci.

Těšíme se!


Informace o pozici

Společnost
ESET software spol. s r.o.
Adresa
Jankovcova 1037/49, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku, Operátor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři, ostatní.


ESET Česká republika, Marcela Pekníková