V IT businessu se pohybujeme už od roku 1994, víme proto, co děláme. Náš tým tvoří téměř 100 odborníků, díky kterým dokážeme pokrýt široké spektrum IT služeb. Pomáháme přímo u klientů, anebo vzdáleně. Poskytujeme totiž unikátní service desk s nepřetržitým provozem. Kontrolujeme možné bezpečnostní hrozby a provádíme celkový proaktivní monitoring.
Náš interní helpdesk tým poskytující on-site i vzdálenou IT uživatelskou podporu u zákazníků právě hledá do party nového kolegu / kolegyni na pozici

Help Desk Operátor

Jak bude vypadat vaše práce?

  • Budete součástí interního helpdesk týmu, který řeší požadavky klientů v oblasti IT přes nástroje vzdálené podpory 365 dní v roce, 7 x 24
  • Primárně budete sbírat požadavky klientů, analyzovat a posuzovat
  • Vést záznamy incidentů – Tickety, stanovovat prioritu, kategorii, čas a výsledek řešení incidentu
  • Požadavky, které nevyřešíte samostatně na své úrovni, tzv. Level 1, eskalujete na vyšší úroveň podpory – druhou a třetí
  • Komunikace s uživateli probíhá telefonicky, e-mailem, na chatu a v rozsahu určeném smluvními podmínkami

Jaké jsou naše požadavky na kandidáty?

  • Obecná znalost HW a fungování PC, NB, tiskáren
  • Přehled v IT technologiích
  • Výhodou bude zkušenost v oblasti podpory uživatelů
  • Výborná znalost ČJ a komunikativní znalost AJ
  • Příjemné vystupování a komunikace

Co vám můžeme nabídnout?

  • Práci na HPP v Praze
  • 12-ti hodinový směnný provoz (krátký / dlouhý týden)
  • Žádné turnikety ani čipové karty
  • A další benefity jako vzdělávání, stravenky, sick days či příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás tato pozice? Třeba ano anebo víte, komu ji předat dát. Stojíme o každý relevantní kontakt a těšíme se! Jsme přátelská firma a chceme si plácnout s dalším člověkem, kterého baví stejné věci.


Informace o pozici

Společnost
DATASYS s.r.o.
Adresa
Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku, Operátor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel