Diakonie ČCE – středisko BETLÉM je nestátní neziskovou organizací poskytující sociální služby lidem s těžkým zdravotním postižením.
Našim posláním je pomáhat lidem se zdravotním postižením. Pro zajištění této pomoci poskytujeme vybrané sociální služby, podporujeme kontakt s rodinou a spolupracujeme s odborníky. Při poskytování pobytových služeb vytváříme malé domácnosti, v nichž má každý člen své jedinečné místo. Důležitou inspiraci pro naší službu čerpáme ze svědectví Písma svatého a z příkladu Pána Ježíše Krista, který s láskou sloužil všem lidem bez rozdílu.

Vedoucí Domova Betlém

Správní rada Diakonie ČCE - střediska BETLÉM vyhlašuje výběrové řízení na místo:

Vedoucí Domova Betlém v Kloboukách u Brna s předpokládaným nástupem od ledna 2021, popř. později dle dohody.

Přihlášku do výběrového řízení včetně všech požadovaných příloh je třeba odeslat elektronicky ve formátu pdf nejpozději do neděle 29.11.2020 na e-mailovou adresu ředitele střediska Petra Hejla, DiS., kterou naleznete na: https://www.betlem.org/kontakt/reditel/

Uchazečům se doporučuje navštívit Domov Betlém a seznámit se s jeho činností, a to po domluvě s jeho současnou vedoucí Mgr. Zlatou Čajanovou (tel. 739 244 837).

Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:

  • Strukturovaný životopis
  • Motivační dopis (proč se ucházím právě o toto místo).
  • Úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • Kopie dokladů o dalším vzdělání a absolvovaných kurzech
  • Uvedení kontaktů, na kterých je možné vyžádat si reference o předchozí praxi
  • Úředně ověřený výpis z trestního rejstříku ne starší než 3 měsíce.

Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru ve čtvrtek 10. prosince 2020.

**********************************************************************************************************

Náplň práce na pozici vedoucí-ho Domova Betlém::

  • Vedení týmu pracovníků, plánování směn, zajišťování dalšího vzdělávání
  • Organizování běžného provozu zařízení sociálních služeb
  • Odpovědnost za plnění standardů kvality sociálních služeb - ve spolupráci se sociálním pracovníkem a vedoucím metodikem střediska
  • Odpovědnost za svěřený majetek a plnění rozpočtu
  • Kontakt s externími odborníky a konzultanty

Požadavky na uchazeče:

  • Vzdělání a praxe: min. SŠ s maturitou
  • Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením lidí a pracovního kolektivu (min. 3 roky)
  • Znalost problematiky sociálních služeb (nejen podle zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
  • Aktivní řidič-řidička (ŘP skupiny “B“)
  • Předchozí praxe v sociálních službách
  • Zkušenost s lidmi se zdravotním postižením zásadní výhodou
  • Ochota absolvovat úvodní praxi v přímé péči o obyvatele Domova Betlém

Další předpoklady uchazečů:

  • Osobnostní zralost, psychická stabilita
  • Organizační a praktické schopnosti
  • Komunikativnost a flexibilita, schopnost týmové spolupráce
  • Vysoká pracovní výkonnost a ochota učit se novým věcem
  • Ochota řídit se hodnotami Diakonie ČCE a akceptovat obecné křesťanské hodnoty

Informace o pozici

Společnost
Diakonie Českobratrské církve evangelické
Adresa
Brněnská 944/21, Klobouky u Brna
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Zdravotnictví a sociální péče
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Diakonie ČCE - středisko BETLÉM, Zlata Čajanová
739 221 390
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.