Uvidíš-li někde obrázek budovy, která se má v budoucnu postavit, je zde velká šance, že tento obrázek byl vytvořen pomocí Corona Renderer (www.corona-renderer.com). To, co na začátku bylo pouze bakalářskou prací jednoho z našich kolegů, vyústilo v založení české firmy Chaos Czech (dříve Render Legion). Náš tým se teď skládá zhruba ze 40 lidí a vše funguje na stejných principech jako na začátku – bez tradičního korporátního balastu. Budeme proto rádi, když se k nám připojíš a pomůžeš nám uskutečnit naše další velké plány.

Sales Support Specialist

Jaká bude Tvoje náplň práce?

Staneš se u nás tím hlavním člověkem pro komunikaci se zákazníky, kteří potřebují pomoc s nákupem licence našeho software, a to prostřednictvím písemné online komunikace. Budeš mít pod palcem zejména:

  • Práci s naším helpdesk portálem a vyřizování dotazů od zákazníků týkajících se nákupu nových licencí.
  • Podporu zákazníkům, kterým se nepodařilo úspěšně dokončit online objednávku z důvodu platebních problémů, identifikace těchto problémů, návrh řešení pro úspěšné dokončení objednávky a vedení statistiky o těchto neúspěšných platbách.
  • Budeš mít také na starosti celý proces schvalování a vystavování našich zvýhodněných edukačních licencí, ať už pro studenty, učitele nebo univerzity.
  • A staneš se klíčovou osobou pro přímý prodej licencí zákazníkům, kteří z nejrůznějších důvodů nemohou nebo nechtějí využít rychlého nákupu přes online obchod.

Jaké dovednosti bys měl/a mít?

  • Dobrou znalost angličtiny v písemné a mluvené formě, kterou při práci budeš využívat každý den.
  • Dobré znalosti MS Office (Excel a Word).
  • Zkušenosti s administrativní prací nebo zákaznickou podporou.
  • Komunikační dovednosti, schopnost samostatně se rozhodovat, navrhovat vhodná řešení a v neposlední řadě je důležitá i organizovanost.

Co za to nabízíme?

  • Různorodou práci se skvělými kolegy.
  • Notebook i pro soukromé účely.
  • Extra dny dovolené navíc odvíjející se od délky trvání pracovního poměru.
  • 3 sick days ročně.
  • Možnost vzdělávacích kurzů.
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby.
  • Možnost profesního růstu souvisejícího se současným a neustálým růstem celého týmu.
  • Home office v případě potřeby.
  • Nejrůznější firemní akce, ať už online nebo v naší developerské kanceláři v Praze.

Pokud tě náplň práce zaujala a splňuješ uvedené požadavky, budeme rádi, když nám zašleš svůj životopis a krátký průvodní dopis (oboje preferovaně v angličtině).


Informace o pozici

Společnost
Chaos Czech a.s.
Adresa
Netušilova 1620/7, Prostějov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 20 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Obchodní asistent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Chaos Czech a.s., Tereza Faltynkova