Naše společnost disponuje silným zázemím a dynamickým týmem zaměstnanců.
Zabýváme se nejen správou nemovitostí, ale i komplexní péčí o klienta a jeho domov, poskytujeme i finanční pomoc po celém území České republiky.
Základním principem fungování společnosti je seriózní přístup ke klientům. Smluvní podmínky všech nabízených produktů jsou snadno pochopitelné, přehledné a nezáludné.
Jsme vstřícní k nenadálým a nepředvídatelným skutečnostem v životě našich klientů a v případě problémů se společně snažíme nalézt řešení.

Firemní právník - junior + middle office specialista

Hledáme zaměstnance na hlavní pracovní poměr na pozici firemního právníka. Jedná se o juniorní pozici, nicméně bychom rádi našli zaměstnance, který je připraven na samostatný výkon námi popsané práce. Společně budeme rozvíjet znalosti i osobnostní profil uchazeče/ky až do fáze splnění záměru inzerované pozice.

Co vás čeká

  • příprava smluvní agendy (kontrola a příprava smluv)
  • spolupráce při zpracování právních stanovisek a řešení právních problémů
  • komunikace s úřady a institucemi (katastrální úřady, soudy, notáři, exekutoři aj.)
  • spolupráce na tvorbě a aktualizace interních předpisů a dokumentů společnosti
  • vymáhání defaultních úvěrů
  • komunikace s třetími stranami
  • částečný přesah činností - middle office
  • pravidelný reporting a správa databáze

Co požadujeme

  • magisterské vysokoškolské vzdělání v oboru právo
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook)
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
  • pozitivní přístup, chuť do práce a dobré komunikační schopnosti
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilitu a příjemné vystupování

Výhodou bude aktivní zájem o obor, sledování nových trendů. Oceníme orientaci a zkušenosti v nemovitostním, insolvenčním a exekutorském právu.

Uvítáme však i absolventa s nadšením pro věc, kterému v začátku poskytneme podporu i zapracování.

Koho hledáme?

Hledáme toho, kdo se nebojí komunikovat. Umí příjemně vystupovat a je mu vlastní budit ten nejlepší první dojem. Také efektivita a samostatnost při výkonu práce nesmí chybět. Vítáme zkušenost a odbornost, ale důležitější pro nás je chuť stát se jedním z nás, věřit našim produktům a službám, být ambasadorem naší firmy.

Co vám můžeme nabídnout

  • zodpovědnou, náročnou a rozmanitou práci na plný úvazek ve stabilní rychle rostoucí české společnosti
  • samozřejmostí jsou možnosti osobního rozvoje a vzdělávání
  • klasický pracovní poměr se všemi výhodami a motivující mzdové ohodnocení včetně výhod typu pružná pracovní doba a sick days
  • služební automobil, mobilní telefon, notebook
  • zajímavé benefity jako příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní a životní pojištění, stravenky, občerstvení na pracovišti

Plánovaný nástup 1.11.2020.


Informace o pozici

Společnost
PRODOMIA Group, a.s.
Adresa
Papírnická 2809/10, Plzeň – Východní Předměstí
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Právní služby, Auditor, Advokátní a notářský koncipient, Notář, Právník, Specialista pohledávek, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.