Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 82 zemích. Našimi klienty jsou společnosti z oblasti elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších odvětví, kterým poskytujeme celou řadu služeb a řešení.

Pracovník zákaznického servisu pro nový projekt v Brně

Líbilo by se Ti pracovat na úplně novém projektu a toužíš v práci využívat cizí jazyky? Umíš perfektně německy a chceš v práci využívat i angličtinu? Tak se staň důležitou součástí našeho týmu a pracuj pro leadera automobilového průmyslu! Právě hledáme kolegy a kolegyně na pozici Pracovník zákaznického servisu.

Co Tě čeká?

  • rychle a profesionálně vyřídíš zákaznické požadavky prostřednictvím různých komunikačních kanálů (písemná i telefonická komunikace
  • budeš aktualizovat informace v našich interních systémech

Jak si Tě představujeme?

  • ovládáš angličtinu a němčinu minimálně na úrovni B2 - oba tyto jazyky jsou nezbytnou podmínkou
  • rád/a komunikuješ
  • máš středoškolské vzdělání
  • výhodou (nikoli podmínkou) jsou předchozí zkušenosti ze zákaznického servisu

Co nabízíme?

  • kvalitní vstupní zaškolení a podporu od nadřízeného, trenérů i kolegů nejen v začátcích
  • z velké části samostatnou, zodpovědnou práci a zároveň stabilitu, jistotu a potenciál profesního růstu do budoucna
  • mzdové ohodnocení až 37 000,-
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky ve výši 90 Kč
  • zvýhodněné firemní tarify pro tebe i rodinné příslušníky
  • zázemí nových kanceláří v brněnském Campusu
  • karty Multisport a Makro
  • občerstvení na pracovišti, kafeterie, firemní akce a motivační soutěže

Nástupní termín v září 2020.

Pokud tě naše nabídka zaujala, tak nám o sobě dej vědět. Těšíme se na tebe!





Informace o pozici

Společnost
Teleperformance Česká republika
Adresa
Palachovo náměstí 799/5, Brno – Starý Lískovec
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Němčina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Teleperformance Česká republika, Martina Kuchtíčková
737 037 480