Do našeho plzeňského týmu aktuálně hledáme šikovnou asistentku / recepční.

Co bude náplní Tvé práce?

  • Zajištění plynulého chodu recepce včetně zasedacích místností
  • Vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
  • Správa datové schránky společníka kanceláře
  • Práce s interními systémy (DMS aj.)
  • Administrativní podpora právníků napříč kanceláří, organizování schůzek
  • Příprava, formátování a úprava různých dokumentů a prezentačních materiálů
  • Objednávání kancelářských potřeb

Co od Tebe očekáváme?

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Výbornou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Reprezentativní vystupování

Co Ti nabízíme?

  • Velmi zajímavou pracovní příležitost
  • Práci v příjemném a přátelském kolektivu
  • Atraktivní finanční ohodnocení a firemní benefity
  • Příjemné pracoviště v širším centru Plzně

V případě tvého zájmu nám zašli svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s aktuální fotografií.

Těšíme se na Tebe

ŘANDA HAVEL LEGAL TEAM


Informace o pozici

Společnost
ŘANDA HAVEL LEGAL advokátní kancelář s.r.o.
Adresa
Divadelní 2728/3a, Plzeň – Jižní Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Služby, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.