Jsme český průmyslový holding zaměřený na vybranou oblast jedinečně propojených obchodních a průmyslových činností s vysokou přidanou hodnotou v oblastech energetiky, těžkého strojírenství, recyklace surovin a železniční dopravy.

Firemní recepční/asistentka představenstva

Co vás čeká

  • zajištění chodu kanceláře,
  • nákup kancelářských potřeb,
  • péče o návštěvy, zajišťování občerstvení pro vedení a návštěvy,
  • příprava podkladů a dokumentů, komunikace s vedením, dodavateli služeb, účtárnou,
  • pochůzky na poštu a jednotlivé instituce,
  • péče o firemní prostory a kancelářskou techniku, komunikace se správcem budovy,
  • rezervace hotelů a ubytování,
  • zadávání faktur a objednávek,
  • vedení pokladny,
  • zajišťování kurýrních služeb,

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • ideálně oceníme středoškolské vzdělání a praxi v oboru (případně i jen formou brigády při studiu)
  • zásadní je komunikativnost, ochota vyřešit jakýkoli problém a proaktivita
  • alespoň základní angličtina je důležitá

Výhodou bude, pokud budete umět

  • praxi na podobné pozici

Co vám můžeme nabídnout

  • možnost stát se součástí týmu úspěšného investora a pracovat v nové holdingové struktuře
  • profesní a osobnostní rozvoj
  • příjemné prostředí a kolektiv

Informace o pozici

Společnost
CE Power Industries a.s.
Adresa
Sokolovská 675/9, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


CE Power Industries a.s., Zuzana Lhotská
730 521 321