Personální agentura
e-mail: personalniagentura@powercz.cz

FACILITY MANAGER

MÁTE ZÁJEM O ZAJÍMAVOU POZICI? NABÍZÍME JI - FACILITY MANAGER

Požadujeme

  • praxi v řízení projektů nemovitostního charakteru vč. výstavby a správy
  • schopnost realizovat nové projekty a přístupy
  • zkušenosti s řízením a organizací
  • schopnost vedení týmu a práce v týmu
  • řídící a organizační schopnosti
  • dobré komunikační schopnosti
  • ochotu cestovat
  • vzdělání VŠ, příp. SŠ
  • znalost AJ vítána
  • nepravidelnou pracovní dobu
  • spolehlivost a flexibilitu
  • uživatelskou znalost PC
  • komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu

Nabízíme

  • zajímavou práci a perspektivu
  • uplatnění ve stabilním rozvíjejícím se oboru
  • možnost podílet se na rozvoji společnosti
  • finanční ohodnocení odpovídající výkonu
  • pracoviště v centru Brna

Náplň práce

  • řízení projektů nemovitostního charakteru vč. řízení provozu
  • správa portfolia nájemních nemovitostí
  • péče o nájemce
  • řízení a organizace
  • realizace nových projektů
  • komunikace s orgány státní správy, servisními firmami, dodavateli a ostatními dotčenými stranami
  • organizování výběrových řízení
  • reporting a vedení provozní dokumentace

Informace o pozici

Společnost
POWER BA s.r.o.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Plat
Plat: 25 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Mobilní telefon, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Prodej a obchod, Realitní makléř, Facility Manager, Project Manager, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Personální agentura

Personální agentura POWER BA s.r.o.