Účetní- pozice vhodná pro juniory i zkušenější účetní

Britská společnost, poskytující služby a poradenství v oblasti risk managementu, pojišťovnictví, zajišťovacího zprostředkování, HR a outsourcingu hledá vhodného kandidáta/ku na pozici Účetní. Pozice je vhodná jak pro juniory, tak pro zkušenější účetní.

Popis pozice
Účtování běžných účetních transakcí (pokladna, banka, dodavatelské faktury, stravenky, cestovní příkazy, časové rozlišení) v globálním účetním systému Workday
Zodpovědnost za přesné a včasné zaúčtování vzhledem k měsíčním termínům reportingu
Kontrola a zpracování cestovních příkazů
Spolupráce s hlavní účetní při měsíčních inventurách rozvahových účtů, pravidelná kontrola saldokont
Spolupráce při přípravě podkladů pro audit, daňové poradce, statistický úřad
Spolupráce s kontrolingovým oddělením při zpracování měsíčních a dalších adhoc reportů – majetek, intercompany transakce, daně, reconciliace systémů a další.
Pomoc při zavádění nových procesů a nového globálního účetního systému Workday od 1/1/2021


Požadavky
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
min. 2 roky praxe na pozici účetní nebo z účetního Shared Service Centra, kdy Vám pozice v naší společnosti umožní dále rozvíjet Vaše znalosti v CZ a US GAAP učetnictví a daních ve středně velké mezinárodní firmě.
Znalost anglického jazyka (AJ) nutná – velká část zaměstnanců jsou cizinci, v AJ proto probíhá běžná komunikace především ohledně cestovních náhrad, emailová komunikace cca v 50 % a také používáme globální účetní a reportovací systém v AJ. Přechod na účetní systém Workday je plně v AJ.
Zkušenosti s implementací nových systémů/procesů výhodou
Dobrá znalost MS Excel používáno denně
Nástup možný ideálně ihned
Logické a analytické myšlení, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce, flexibilita


Nabídka
Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
Motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů (včetně stravenek, skupinového životního pojištění, ergonomických stolů sit&stand, nebo například ovoce každý den)
Jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené
Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne
Příjemné pracovní prostředí přímo v centru Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic metra Můstek a Muzeum


Informace o pozici

Společnost
Dunross
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.