Slevomat je místem, kde více než 1,5 milionu registrovaných zákazníků hledá inspiraci na nové zážitky v podobě služeb i zboží. Každý den spouští ve spolupráci s obchodními partnery přes 200 nových nabídek. Firmám, jež uveřejňují svou akci, pomáhá Slevomat ke zviditelnění, okamžitému prodeji i vyplnění kapacit.

Jak to u nás vypadá?

V posledních letech máme stabilně okolo 250 mladých a kreativních zaměstnanců, ale stále si držíme firemní kulturu startupového charakteru.

Najdete tu šikovné programátory, výborné obchodníky, kreativní oddělení, kde se připravují nabídky, i kolegy pečující o blaho zákazníků a partnerů. I když je kolektiv pestrý, funguje nám to skvěle a vzájemně se doplňujeme i učíme.

Od velkých nadnárodních firem se odlišujeme především otevřenou a neformální firemní kulturou, kde může každý dobrý nápad získat rychle konkrétní podobu.

Pohybujeme se v dynamickém prostředí plném inovací a změn, a to nás baví. Týmová spolupráce je základem úspěchu, a proto se často bavíme o tom, co vylepšíme v různých rovinách a napříč týmy.
Chcete vidět, jak to ve Slevomatu chodí, tak sledujte zákulisí naší firmy na Facebooku nebo Instagramu! @SlevomatLIVE

Zodpovědnost za 150 mio? Head of performance wanted!

O čem to u nás je a co Tě čeká:

  • vedení a rozvíjení celého performance týmu - PPC a Social specialisté
  • práce pro jednu z nejznámějších značek v ČR s meziročním růstem přes 15%, mrk. rozpočet přes 150 milionů
  • budgeting a plánování marketingových aktivit ve spolupráci s Brand týmem a CRM analytiky (báze přes 2,5 milionu aktivních uživatelů)
  • práce s pokročilou analytikou - CLV, Atribuční modely
  • podpora marketingových produktů pro partnery Slevomatu (Vendor marketing)
  • vyhodnocování testů a stavba online strategie ve spolupráci se senior managementem
  • sledování KPIs a návrh kroků pro dosažení celofiremního cíle

Co bys neměl(a) postrádat:

  • minimálně 4+ roků zkušeností v online marketingu, ideálně z ecommerce projektů
  • zkušenost s vedením týmu
  • zkušenosti s optimalizacemi reklamních systémů Facebook Ads a Google Ads
  • znalosti webové analytiky - práce s Google Analytics, výhodou je orientace v Google Tag Manageru, Big Query
  • chuť posouvat sebe i Slevomat dál
  • kreativní myšlení a přinášení nových podnětů nejen z oblasti marketingu

Jaké Tě čekají výhody:

  • budget 150+ milionů ročně
  • dostaneš možnost zkoušet nové věci a testovat
  • staneš se součástí zkušeného marketingového týmu, který se skládá z PPC, Socialu, Emailu, Brandu a datových analytiků
  • jsme velký partner Googlu a Faceboku, jako první máme přístup k novinkám a ke speciálním školením
  • jsme součástí velké mezinárodní skupiny Secret Escapes s centrálou v Londýně
  • čeká Tě otevřená a přátelská firemní kultura
  • máme moderní kanceláře v Karlíně

Informace o pozici

Společnost
Slevomat.cz, s.r.o.
Adresa
Pernerova 691/42, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový ředitel/manažer, Direct Marketing, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Slevomat.cz, s.r.o., Martina Chloupková