Chcete pracovat v kolektivu, který je stabilní, pomůže vám a ve kterém vás bude práce bavit?

Potřebujete mít čas i na sebe a svou rodinu a pracovat pouze od pondělí do pátku a max.do 16:30?

Preferujete raději menší kolektiv a rodinnou atmosféru?

Líbí se vám kancelářský a školní sortiment a komunikace s lidmi?

Baví vás jak administrativní, i prodejní činnost a chcete v ní být úspěšní?

PAK HLEDÁME MOŽNÁ PRÁVĚ VÁS - REFERENTKU ZÁKAZNICKÉHO CENTRA NA ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

Jsme česká společnost PAS – velkoobchod s kancelářskými a školními potřebami - již více jak 29 let na trhu. Náš zákaznický tým je menší, proto se brzy stanete velmi důležitým článkem této skupiny. Budete potřební! Nezpracováváte anonymně objednávky, ale se zákazníky se časem znáte velmi dobře a můžete jim být velmi užiteční, budete jim pomáhat.

Nevyznáváme heslo „prodat za každou cenu“, ale poradit a nabídnout to, co je pro zákazníka potřebné, i to nás asi odlišuje od ostatních.

Výsledkem vaší práce budou včas a správně zpracované objednávky pro naše zákazníky a včas informovaní aktivní zákazníci o právě probíhajících akcích. Vracející se zákazník, protože je s vaší prací spokojený.

Co Vás na této pozici čeká?

  • každodenní komunikace se zákazníky (telefonická, e-mailová, osobní) a zpracovávání jejich objednávek v našem interním systému
  • péče o vybranou skupinu zákazníků a zpracovávání cenových nabídek či informování o aktuálních akcích
  • rozšiřování znalostí – brzy z vás budou odborníci schopní poradit a pomoci

Co si myslíme, že je pro tuto práci třeba?

  • předchozí zkušenosti na podobné pozici nebo jiné obchodně prodejní zkušenosti
  • příjemné vystupování a komunikativnost
  • schopnost organizovat si svůj pracovní den - občas budete muset dělat více úkonů najednou
  • pečlivost a zodpovědnost – v objednávkách od našich zákazníků byste se neměli splést, záleží i na vás, zdali zase zákazník příště pošle objednávku právě k nám
  • soutěživost a týmovost - jsme menší firma, kde každý je platný a každý měsíc se snažíme splnit předem nastavené cíle a plány
  • základní znalost programů MS Office - Word, Excel, Outlook

Co vám můžeme zase na oplátku nabídnout my?

  • stabilní práci na hlavní pracovní poměr od pondělí do pátku na 2 směny – 7:30 – 16 hodin / 8:00 – 16:30 (střídá se po týdnech)
  • zázemí české společnosti, která je na trhu už více než 29 let
  • důkladné zaškolení na začátku – do vody vás nehodíme, a i do budoucna poradíme
  • menší kolektiv, se kterým si občas možná vyměníte názory, ale který je připravený pomoci
  • finanční ohodnocení, které si budete moci sami ovlivnit směrem nahoru
  • v případě dobrých výsledků možnost i kariérního růstu

V případě, že si vás mezi ostatními kandidáty vybereme, budeme vás kontaktovat do 3-5 pracovních dní s dalším postupem.


Informace o pozici

Společnost
PAS, s.r.o.
Adresa
Ke stadionu 856/20, Praha – Čakovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 28 000 – 32 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Referent, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel