Jsme Kentigen, menší česká firma a naší klíčovou oblastí podnikání je průmyslová automatizace. Vytváříme specializované aplikace pro výrobní linky a jednoúčelová strojní zařízení. Vyvíjíme i vyrábíme a proto pracujeme s nejmodernějšími technologiemi a stále se posouváme vpřed. V Hodoníně, Brně i Praze.

https://www.kentigen.com/

Office manager/nákupčí/provozní

Zdravím, já jsem Jakub a hledám za sebe náhradu na pozici Office managera s nákupem a kompletní starostí o provoz firmy. Životní cesty mě vedou dál a rád bych předal svoji pozici profíkovi, který se rychle zorientuje v situaci, přidá svoje zkušenosti, skvělý time-management a posune oblast našeho provozu zase o level výš.

Koho hledáme:

· Zkušeného člověka s praxí z oblasti provozu firmy a obchodním duchem

· Někoho, kdo rád věci řeší a také je umí zdárně dotáhnout do konce, a to i v angličtině

· Toho, kdo nestojí v pracovním životě na samém startu, ale už si něco v práci zažil

· Člověka se smyslem pro humor, co má rád změny a šrumec

Potřebujeme převzetí celé provozní agendy Kentigenu, což obnáší:

· Spolupráce při definici a zlepšování firemních postupů a agend

· Projektový nákup, komunikace s dodavateli, logistika

· Oblast kybernetické bezpečnosti a IT ve spolupráci s naším externím IT partnerem

· Kooperace na certifikacích ISO (9001, 14001 a dál) s externími konzultanty

· Správa budov, majetku a revize

Říkáte si, že je to "přesně ono"? tak čtěte ještě dál...

Co Vás u nás může potkat?

* Naše stávající kanceláře nám začínají být těsné – volat majiteli budovy, zjistit možnosti a obsazenost, projednat případné stavební úpravy a finance

* Potřebujeme ERP systém – spolu s naším ekonomem projít možnosti na trhu a podle kritérií představit několik návrhů

* Chceme místo projektoru v zasedačce velkou TV – domluvit se s naším externím IT, probrat možnosti zapojení, streamování, finance

* Domluvit periodické školení pro zaměstnance na certifikace ISO, podílet se na sepsání jejich procesů

* Vozový park nám nestačí – potřebujeme zpracovat investiční záměr na nákup nových aut

* Projektový (elektrotechnika) nákup na náš nový rack – dle domluvy s kolegy z haly

* Přistane Vám na stole 12ti stránková smlouva v americké angličtině od potencionálního zákazníka a je potřeba zařídit, aby ji zkontroloval právník i pojišťovák, případně ji připomínkovat a pak přinést k projednání nebo rovnou k podpisu

* Sepsat pracovní postup při zakládání dodacího listu, popsat svoji pracovní náplň, úkolovat naši Backoffice Asistentku, ... a spoustu dalšího!

Opravud nehledáme superhrdinu ani 🦄. Hledáme člověka se selským rozumem a komunikativní úrovní angličtiny, který přinese zkušenosti a to, co neumí, se hravě doučí.

A co nabízíme?


Nástup ideálně co nejdříve

· Skvělý kolektiv v nově zrekonstruovaných kancelářích v Brně-Komíně 🏭

· Parkování v areálu na vyhrazených místech 🚙

· 25 dnů dovolené🌴, stravenky 🍎, hodiny AJ v pracovní době

· Pracovní smlouvu na dobu neurčitou 📜

· Ledničku jídla a ovoce/zeleninu, protože fresh vitamíny jsou třeba 🍍

· Pravidelné firemní snídaně ☕🥐🍇🍌

· Týmové akce, společné oslavy narozenin 🍰 a spoustu dalšího

U nás věříme ve spolupráci, upřímnost a férovost.

Naším cílem je rozšířit tým o zkušeného člověka, který zvládne samostatně vést celé provozní jádro firmy a má zkušenosti v této oblasti, třeba i z automotive nebo elektrotechnického průmyslu (což by mu podstatně ulehčilo projektový nákup).

Pokud rád dotahujete věci do konce, už jste někdy slyšel o certifikacích ISO, nebojíte se zvednout telefon a něco zařídit, jste náš člověk! Ozvěte se Lucii, naší HR a domluvte se na dalším postupu (stačí k tomu Váš životopis nebo LinkedIN profil s kontaktními údaji).


Informace o pozici

Společnost
Kentigen s.r.o.
Adresa
Čichnova 1294/23a, Brno – Komín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Administrativní pracovník, Nákupčí, Office Manager, Referent, Pracovník back office, Ředitel/manažer nákupu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel