Jste nadšencem do mobilních telefonů a moderních vychytávek? Baví Vás komunikovat s lidmi? Máte zkušenosti s prodejem? Chcete být odměňováni za to, co skutečně uděláte? Pak čtěte dál.


Na pozici Obchodního reprezentanta /-tky bude Vaším hlavním úkolem aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků ve svěřeném regionu. Chceme mezi sebe lidi, kteří mají obchodního ducha a chuť něčeho dosáhnout. Tak neváhejte a přidejte se k partnerovi Vodafone!

Co u nás budete dělat?
Na úplném začátku se můžete těšit na super školení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci. Až se dozvíte vše potřebné, budete:


• aktivně nabízet a prodávat našim business zákazníkům produkty a služby Vodafone
• dosahovat stanovených prodejních cílů
• poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně nejvhodnější řešení

• budete zodpovědný/-á za akvizici nových firemních zákazníků ve svěřeném regionu
• budete vytvářet a posilovat partnerské vztahy s klíčovými osobami zákazníka, budovat dlouhodobou loajalitu
• na základě požadavků klienta budete připravovat řešení telekomunikačních služeb na míru
• samostatně a efektivně povedete veškerá obchodní jednání
• budete monitorovat a mít přehled o telekomunikačním trhu
• reprezentovat naši značku Vodafone a spolupracovat s dalšími fajn lidmi z týmu

Jaké znalosti a dovednosti od vás potřebujeme?
Abyste k nám dobře zapadl/a a práce vám šla od ruky, je potřeba, abyste splňoval/a následující …

• … prax v oboru min. 5 let
• … pro-aktivita, nadšení, zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost
• … příjemné vystupování, pro-zákaznická orientace, vstřícný přístup
• … alespoň středoškolské vzdělání
• … orientace v oblasti telekomunikací, v nabídce mobilních telefonů, novinek a aplikací
• ... uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
• … výhodou jsou znalost AJ a zkušenosti v oblasti aktivního prodeje či zákaznického servisu

• nadšení a zájem o práci v obchodním prostředí
• rychlou orientaci a adaptaci na zákazníkovy potřeby
• schopnost argumentovat a přesvědčit zákazníka, vyjednávací dovednosti
• řidičský průkaz skupiny B
• znalost svěřeného regionu - Praha

A toto vám nabízíme:
•Flexibilní pracovní dobu, jen na Vás závísí kolik hodin a kdy budete pracovat

•Možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci
•Příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji, možnost vzdělávání a prostor pro osobní a profesionální růst
•Velmi motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích
•Příjemné pracovní prostředí a bezva kolektiv


Informace o pozici

Společnost
realBizz s.r.o.
Adresa
Veletržní 1623/24, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 30 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Prodej a obchod, Telekomunikace, Vedoucí/manažer prodejny, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Pokladní, Prodavač, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel