Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 miliónů uživatelů a patříme ke špičce mezi srovnávači a nákupními rádci ve všech zemích, kde působíme. Cíleně udržujeme atmosféru startupu, i když už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Máme relax zónu, uvolněná pravidla i super teambuildingy, ale taky jasně dané a pevně stanovené cíle.


Díky Customer Success oddělení dostávají jak e-shopy tak koncový zákazníci pomoc při používání nebo nakupování na Heurece a proto je to jedna z klíčových služeb Heureky.


Pracuješ samostatně, aktivně a máš už zkušenost se zákaznickým servisem? Spolu s Verčou, která celé oddělení vede se s tebou rádi potkáme.

Na čem budeš pracovat:

  • Budeš komunikovat s e-shopy (písemně i telefonicky)
  • Staneš se pravou rukou pro e-shopy, tzv. technicko-administrativní podpora
  • Čeká tě kontrolování správně uvedených informací e-shopů na Heurece
  • Včasné a kvalitní reakce na dotazy a připomínky e-shopů
  • Přímá spolupráce s celým týmem CS a napříč Heurekou

Bez čeho to nepůjde:

  • Bez povědomí o tom, co je zákaznický servis
  • Výborné komunikační dovednosti / asertivní komunikace
  • Anglický jazyk
  • Dobrá orientace a znalost internetu, výhodou znalost v oblasti e-commerce
  • Znalost základních procesů v online nakupování
  • Velmi dobrá práce na PC
  • Prozákaznický přístup

Na co se můžeš těšit:

  • Staneš se součástí Customer Success oddělení
  • Na neformální kulturu a mindset nás všech
  • Nespočet benefitů
  • Práce s novými technologiemi
  • Prostředí, kde můžeš přicházet s novými nápady
  • Příležitost školení a rozvoj v mnoha oblastech
  • Skvělá kancelář v centru Liberce s velkou terasou
  • Kolektiv, ze kterého se ti nebude chtít odcházet!
  • Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz
  • A mnoho dalšího, poznáš sám/sama

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Rumunská 655/9, Liberec – Liberec IV-Perštýn
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Heureka Group a.s., Michaela Petrová