Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 miliónů uživatelů a patříme ke špičce mezi srovnávači a nákupními rádci ve všech zemích, kde působíme. Cíleně udržujeme atmosféru startupu, i když už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Máme relax zónu, uvolněná pravidla i super teambuildingy, ale taky jasně dané a pevně stanovené cíle.


Díky Customer Success oddělení dostávají jak e-shopy tak koncový zákazníci pomoc při používání nebo nakupování na Heurece a proto je to jedna z klíčových služeb Heureky.


Máš zkušenost s Custumer Succes i s vedením týmu? Spolu s Verčou, která celé oddělení vede se s tebou rádi potkáme u nás v Heurece.

Na čem budeš pracovat:

  • Zajistíš maximální support e-shopům a zákazníkům
  • Povedeš tým v rámci Customer Success oddělení
  • Budeš zodpovědný/á za rozvoj týmu a jeho motivaci
  • Komunikace se zahraničními kolegy v AJ
  • Technicko-administrativní podpora
  • Účast a prezentace na akcích Heureky
  • Reporting zpětné vazby a proaktivní přístup pro zlepšení služby
  • Budeš součástí příprav marketingové strategie

Bez čeho to nepůjde:

  • Bez zkušenosti v zákaznickém servisu
  • Výborné komunikační dovednosti / asertivní komunikace
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Technické myšlení (výhoda orientace v XML, API)
  • Anglický jazyk
  • Dobrá orientace a znalost internetu, výhodou znalost v oblasti e-commerce
  • Znalost základních procesů v online nakupování


Na co se můžeš těšit:

  • Staneš se součástí Customer Success oddělení
  • Na neformální kulturu a mindset nás všech
  • Nespočet benefitů
  • Práce s novými technologiemi
  • Prostředí, kde můžeš přicházet s novými nápady
  • Příležitost školení a rozvoj v mnoha oblastech
  • Skvělá kancelář v centru Liberce s velkou terasou
  • Kolektiv, ze kterého se ti nebude chtít odcházet!
  • Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz
  • A mnoho dalšího, poznáš sám/sama

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Rumunská 655/9, Liberec – Liberec IV-Perštýn
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Heureka Group a.s., Michaela Petrová